امضاء تفاهم نامه بین شهرداری بندرعباس و اداره کل آب و فاضلاب استان هرمزگان

https://bandarabbas.ir/Test8/امضاء-تفاهم-نامه-بین-شهرداری-بندرعباس-و-اداره-کل-آب-و-فاضلاب-استان-هرمزگان/16464

امضاء تفاهم نامه بین شهرداری بندرعباس و اداره کل آب و فاضلاب استان هرمزگان امضاء تفاهم نامه بین شهرداری بندرعباس و اداره کل آب و فاضلاب استان هرمزگان امضاء تفاهم نامه بین شهرداری بندرعباس و اداره کل آب و فاضلاب استان هرمزگان کپی لینک کلمات کلیدی عکاس لیست اخبار نظرات 0 نظر برای این مطلب وجود دارد نظر دهید ارسال نظر متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید: ارسال انصراف

95/04/06 15:05

تقدیر از مدیر برتر اقتصاد مقاومتی در شهرداری بندرعباس

تقدیر از مدیر برتر اقتصاد مقاومتی در شهرداری بندرعباس

https://bandarabbas.ir/نمایش اخبار/تقدیر-از-مدیر-برتر-اقتصاد-مقاومتی-در-شهرداری-بندرعباس/866

تقدیر از مدیر برتر اقتصاد مقاومتی در شهرداری بندرعباس تقدیر از مدیر برتر اقتصاد مقاومتی در شهرداری بندرعباس مدیر مرکز مطالعات و پژوهش شهرداری بندرعباس از سوی شهردار به عنوان مدیر برتر حوزه اقتصاد مقاومتی تقدیر شد. مدیر مرکز مطالعات و پژوهش شهرداری بندرعباس از سوی شهردار به عنوان مدیر برتر حوزه اقتصاد مقاومتی تقدیر شد.به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده در مراسمی که با حضور مدیران و معاونان بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس برگزار شد، از محمد ذاکری،

95/04/06 14:00

خدمات ویژه سازمان اتوبوسرانی بندرعباس در شب‌های قدر

خدمات ویژه سازمان اتوبوسرانی بندرعباس در شب‌های قدر

https://bandarabbas.ir/نمایش اخبار/خدمات-ویژه-سازمان-اتوبوسرانی-بندرعباس-در-شب‌های-قدر/865

خدمات ویژه سازمان اتوبوسرانی بندرعباس در شب‌های قدر خدمات ویژه سازمان اتوبوسرانی بندرعباس در شب‌های قدر مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر و حومه بندرعباس از ارائه خدمات ویژه در شبهای قدر خبر داد. مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر و حومه بندرعباس از ارائه خدمات ویژه در شبهای قدر خبر داد.به گـزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعـباس، امید کاردانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران، در ارتباط با ارایه خدمات سازمان اتوبوسرانی شهرداری بندرعباس طی لیالی قدر، اظهار کرد: به منظ

95/04/06 09:40

جشن بزرگ روزه اولی‌ها و کله گنجشکی‌ها در بندرعباس برگزار شد

جشن بزرگ روزه اولی‌ها و کله گنجشکی‌ها در بندرعباس برگزار شد

https://bandarabbas.ir/آرشیو-اخبار/جشن-بزرگ-روزه-اولی‌ها-و-کله-گنجشکی‌ها-در-بندرعباس-برگزار-شد/864

جشن بزرگ روزه اولی‌ها و کله گنجشکی‌ها در بندرعباس برگزار شد جشن بزرگ روزه اولی‌ها و کله گنجشکی‌ها در بندرعباس برگزار شد مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری جشن بزرگ روزه ‌اولی‌ها و گله‌ گنجشکی‌ها به منظور تشویق کودکان در انجام فریضه روزه، خبر داد. مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری جشن بزرگ روزه ‌اولی‌ها و گله‌ گنجشکی‌ها به منظور تشویق کودکان در انجام فریضه روزه، خبر داد.به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس

95/04/06 09:10

تعاملات شهرداری با نیروی انتظامی در عالی‌ترین سطح است

تعاملات شهرداری با نیروی انتظامی در عالی‌ترین سطح است

https://bandarabbas.ir/نمایش اخبار/تعاملات-شهرداری-با-نیروی-انتظامی-در-عالی‌ترین-سطح-است/859

تعاملات شهرداری با نیروی انتظامی در عالی‌ترین سطح است شهردار بندرعباس: تعاملات شهرداری با نیروی انتظامی در عالی‌ترین سطح است شهردار بندرعباس گفت: خوشبختانه، با نگاه مدبرانه و تعاملی موجود، تعاملات مجموعه شهرداری بندرعباس با نیروی انتظامی در عالی‌ترین سطح ممکن است. شهردار بندرعباس گفت: خوشبختانه، با نگاه مدبرانه و تعاملی موجود، تعاملات مجموعه شهرداری بندرعباس با نیروی انتظامی در عالی‌ترین سطح ممکن است.به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده در حاشیه

95/04/05 14:10

شهردار بندرعباس شهادت دو محیط بان هرمزگانی را تسلیت گفت

شهردار بندرعباس شهادت دو محیط بان هرمزگانی را تسلیت گفت

https://bandarabbas.ir/نمایش اخبار/شهردار-بندرعباس-شهادت-دو-محیط-بان-هرمزگانی-را-تسلیت-گفت/856

شهردار بندرعباس شهادت دو محیط بان هرمزگانی را تسلیت گفت شهردار بندرعباس شهادت دو محیط بان هرمزگانی را تسلیت گفت شهردار بندرعباس طی پیامی، شهادت دو محیط بان هرمزگانی که در درگیری با شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیدند را تسلیت گفت. شهردار بندرعباس طی پیامی، شهادت دو محیط بان هرمزگانی که در درگیری با شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیدند را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی زاده در این پیام آورده است: محیط بانان از مخلص ترین و بی ریاترین خدمتگذاران این نظام

95/04/03 22:38

نیمی از فضای سبز بندرعباس با آب غیر شرب آبیاری می‌شود

نیمی از فضای سبز بندرعباس با آب غیر شرب آبیاری می‌شود

https://bandarabbas.ir/نمایش اخبار/نیمی-از-فضای-سبز-بندرعباس-با-آب-غیر-شرب-آبیاری-می‌شود/852

نیمی از فضای سبز بندرعباس با آب غیر شرب آبیاری می‌شود خادم: نیمی از فضای سبز بندرعباس با آب غیر شرب آبیاری می‌شود مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، حدود نیمی از فضای سبز شهر بنردعباس با آب غیر شرب آبیاری می‌شود. مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، حدود نیمی از فضای سبز شهر بنردعباس با آب غیر شرب آبیاری می‌شود.به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مصطفی خادم در این ارت

95/04/01 15:10

اجرای طرح «حراست از میراث زیستی» در بندرعباس/ درختان کهنسال شناسنامه‌دار می‌شوند

اجرای طرح «حراست از میراث زیستی» در بندرعباس/ درختان کهنسال شناسنامه‌دار می‌شوند

https://bandarabbas.ir/اخبار/اجرای-طرح-«حراست-از-میراث-زیستی»-در-بندرعباس⁄-درختان-کهنسال-شناسنامه‌دار-می‌شوند

اجرای طرح «حراست از میراث زیستی» در بندرعباس/ درختان کهنسال شناسنامه‌دار می‌شوند خادم خبر داد: اجرای طرح «حراست از میراث زیستی» در بندرعباس/ درختان کهنسال شناسنامه‌دار می‌شوند مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بندرعباس از اجرای طرح «حراست از میراث زیستی، درختان کهنسال» در این شهر خبر داد. مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بندرعباس از اجرای طرح «حراست از میراث زیستی، درختان کهنسال» در این شهر خبر داد.به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مصطفی خا

95/04/01 07:09

تلاش شهرداری برای کاهش مصرف آب شرب در فضای سبز

تلاش شهرداری برای کاهش مصرف آب شرب در فضای سبز

https://bandarabbas.ir/نمایش اخبار/تلاش-شهرداری-برای-کاهش-مصرف-آب-شرب-در-فضای-سبز/843

تلاش شهرداری برای کاهش مصرف آب شرب در فضای سبز مدیرعامل آبفا هرمزگان مطرح کرد: تلاش شهرداری برای کاهش مصرف آب شرب در فضای سبز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان هرمزگان گفت: خوشبختانه مدیران شهرداری بندرعباس تلاش خوبی در راستای کاهش مصرف میزان آب شرب برای آبیاری فضای سبز دارند. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان هرمزگان گفت: خوشبختانه مدیران شهرداری بندرعباس تلاش خوبی در راستای کاهش مصرف میزان آب شرب برای آبیاری فضای سبز دارند.به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، امین

95/03/31 08:42

استفاده از آب شرب در آبیاری فضای سبز به صفر می‌رسد/ خریداری 4 آبشیرین‌کن

استفاده از آب شرب در آبیاری فضای سبز به صفر می‌رسد/ خریداری 4 آبشیرین‌کن

https://bandarabbas.ir/نمایش اخبار/استفاده-از-آب-شرب-در-آبیاری-فضای-سبز-به-صفر-می‌رسد⁄-خریداری-4-آبشیرین‌کن/842

استفاده از آب شرب در آبیاری فضای سبز به صفر می‌رسد/ خریداری 4 آبشیرین‌کن شهردار بندرعباس خبر داد: استفاده از آب شرب در آبیاری فضای سبز به صفر می‌رسد/ خریداری 4 آبشیرین‌کن شهردار بندرعباس گفت: بزودی میزان استفاده فضای سبز شهر بندرعباس از آب شرب، به صفر می‌رسد. شهردار بندرعباس گفت: بزودی میزان استفاده فضای سبز شهر بندرعباس از آب شرب، به صفر می‌رسد.به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده از ساخت اتاقک‌ها و سایر ملزومات سخت‌افزاری جهت نصب 4 آب

95/03/30 16:40