بهره‌برداری از بزرگترین میدان میوه و تره‌بار جنوب کشور در دهه فجر

بهره‌برداری از بزرگترین میدان میوه و تره‌بار جنوب کشور در دهه فجر

https://bandarabbas.ir/اخبار/بهره‌برداری-از-بزرگترین-میدان-میوه-و-تره‌بار-جنوب-کشور-در-دهه-فجر/5568

بهره‌برداری از بزرگترین میدان میوه و تره‌بار جنوب کشور در دهه فجر معاون شهردار بندرعباس خبر داد: بهره‌برداری از بزرگترین میدان میوه و تره‌بار جنوب کشور در دهه فجر معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس از بهره‌برداری میدان میوه و تره‌بار جدید این شهر به عنوان بزرگترین میدان میوه و تره‌بار در جنوب کشور طی دهه فجر سال جاری خبر داد. معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس از بهره‌برداری میدان میوه و تره‌بار جدید این شهر به عنوان بزرگترین میدان میوه و تره‌بار در جنوب کشور

97/06/12 12:21

بازدید خبرنگاران از روند اجرایی بزرگترین آزادراه هرمزگان

بازدید خبرنگاران از روند اجرایی بزرگترین آزادراه هرمزگان

https://bandarabbas.ir/اخبار/بازدید-خبرنگاران-از-روند-اجرایی-بزرگترین-آزادراه-هرمزگان/5567

بازدید خبرنگاران از روند اجرایی بزرگترین آزادراه هرمزگان رد پای شهرداری در پروژه‌های توسعه‌محور بندرعباس؛ بازدید خبرنگاران از روند اجرایی بزرگترین آزادراه هرمزگان جمعی از اهالی رسانه با همراهی معاون امور عمرانی استانداری، قائم‌مقام و معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس از روند اجرایی آزادراه ساحلی شرق بندرعباس بازدید کردند. جمعی از اهالی رسانه با همراهی معاون امور عمرانی استانداری، قائم‌مقام و معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس از روند اجرایی آزادراه ساحلی شرق بندرعباس

97/06/12 12:11

بندرعباس باید به یک شهر بندری آرمانی و مایه افتخار تمامی ایرانیان تبدیل شود/ زیرگذر ابوموسی برای شهر ضروری بود

بندرعباس باید به یک شهر بندری آرمانی و مایه افتخار تمامی ایرانیان تبدیل شود/ زیرگذر ابوموسی برای شهر ضروری بود

https://bandarabbas.ir/اخبار/بندرعباس-باید-به-یک-شهر-بندری-آرمانی-و-مایه-افتخار-تمامی-ایرانیان-تبدیل-شود⁄-زیرگذر-ابوموسی-برای-شهر-ضروری-بود/5558

بندرعباس باید به یک شهر بندری آرمانی و مایه افتخار تمامی ایرانیان تبدیل شود/ زیرگذر ابوموسی برای شهر ضروری بود استاندار هرمزگان در آئین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری بندرعباس: بندرعباس باید به یک شهر بندری آرمانی و مایه افتخار تمامی ایرانیان تبدیل شود/ زیرگذر ابوموسی برای شهر ضروری بود استاندار هرمزگان گفت: بندرعباس باید به یک شهر بندری آرمانی و مطلوب و مایه افتخار تمامی ایرانیان تبدیل شود و باید هم افزایی خوبی را برای رسیدن به اهداف توسعه شهر بندرعباس ایجاد کنیم. استاندار هرمزگان گفت:

97/06/08 10:55

بهره‌برداری از فضای سبز و مجموعه ورزشی الهیه جنوبی

بهره‌برداری از فضای سبز و مجموعه ورزشی الهیه جنوبی

https://bandarabbas.ir/اخبار/بهره‌برداری-از-فضای-سبز-و-مجموعه-ورزشی-الهیه-جنوبی/5554

بهره‌برداری از فضای سبز و مجموعه ورزشی الهیه جنوبی بندرعباس شهری برای همه بهره‌برداری از فضای سبز و مجموعه ورزشی الهیه جنوبی دقایقی قبل، فضای سبز و مجموعه ورزشی الهیه جنوبی بندرعباس در آیینی به مناسبت هفته دولت، با حضور جمعی از مدیران استانی و محلی شهر بندرعباس مورد بهره‌برداری قرار گرفت. دقایقی قبل، فضای سبز و مجموعه ورزشی الهیه جنوبی بندرعباس در آیینی به مناسبت هفته دولت، با حضور جمعی از مدیران استانی و محلی شهر بندرعباس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌

97/06/07 21:13

بهره‌برداری از نخستین زیرگذر شهر بندرعباس

بهره‌برداری از نخستین زیرگذر شهر بندرعباس

https://bandarabbas.ir/اخبار/بهره‌برداری-از-نخستین-زیرگذر-شهر-بندرعباس/5553

بهره‌برداری از نخستین زیرگذر شهر بندرعباس /بندرعباس شهری برای همه/ بهره‌برداری از نخستین زیرگذر شهر بندرعباس دقایقی قبل، نخستین زیرگذر شهر بندرعباس به عنوان یک پروژه اثیرگذار در بخش حمل و نقل و ترافیک شهر، در آیینی با حضور استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهری مورد بهره‌برداری قرار گرفت. دقایقی قبل، نخستین زیرگذر شهر بندرعباس به عنوان یک پروژه اثیرگذار در بخش حمل و نقل و ترافیک شهر، در آیینی با حضور استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهری مورد بهره‌برداری قرار

97/06/07 19:29

/بندرعباس شهری برای همه/

/بندرعباس شهری برای همه/

https://bandarabbas.ir/اخبار/⁄بندرعباس-شهری-برای-همه⁄/5552

/بندرعباس شهری برای همه/ /بندرعباس شهری برای همه/ دقایقی قبل، ساختمان ناحیه سه شهرداری منطقه دو بندرعباس و زمین ورزشی شهرک نور با حضور جمعی از مدیران استانی و محلی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. دقایقی قبل، ساختمان ناحیه سه شهرداری منطقه دو بندرعباس و زمین ورزشی شهرک نور با حضور جمعی از مدیران استانی و محلی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، احداث و تجهیز ساختمان و محوطه‌سازی مدیریت شهرداری ناحیه سه منطقه دو بندرعباس با اعتباری بالغ

97/06/07 19:25

بندرعباس از شهردار و شورای خوبی برخوردار است

بندرعباس از شهردار و شورای خوبی برخوردار است

https://bandarabbas.ir/اخبار/بندرعباس-از-شهردار-و-شورای-خوبی-برخوردار-است/5551

بندرعباس از شهردار و شورای خوبی برخوردار است هاشمی تختی: بندرعباس از شهردار و شورای خوبی برخوردار است نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در حال حاضر، شهر بندرعباس از شورا و شهردار خوبی برخوردار است و نباید به آن خدشه وارد شود. نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در حال حاضر، شهر بندرعباس از شورا و شهردار خوبی برخوردار است و نباید به آن خدشه وارد شود.به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، حسین هاشمی تختی در آیین بهره برداری از پن

97/06/07 18:44

فرهنگسرای گلستان بندرعباس به بهره‌برداری رسید

فرهنگسرای گلستان بندرعباس به بهره‌برداری رسید

https://bandarabbas.ir/اخبار/فرهنگسرای-گلستان-بندرعباس-به-بهره‌برداری-رسید/5550

فرهنگسرای گلستان بندرعباس به بهره‌برداری رسید /بندرعباس شهری برای همه/ فرهنگسرای گلستان بندرعباس به بهره‌برداری رسید دقایقی قبل، فرهنگسرای گلستان شهرداری بندرعباس در آیینی با حضور جمعی از هنرمندان و فرهنگ‌دوستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. دقایقی قبل، فرهنگسرای گلستان شهرداری بندرعباس در آیینی با حضور جمعی از هنرمندان و فرهنگ‌دوستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده، شهردار بندرعباس در این آیین با گرامیداشت

97/06/07 18:03

کارمندان نمونه شهرداری بندرعباس تقدیر شدند

کارمندان نمونه شهرداری بندرعباس تقدیر شدند

https://bandarabbas.ir/اخبار/کارمندان-نمونه-شهرداری-بندرعباس-تقدیر-شدند/5549

کارمندان نمونه شهرداری بندرعباس تقدیر شدند همزمان با روز کارمند؛ کارمندان نمونه شهرداری بندرعباس تقدیر شدند همزمان با هفته دولت و روز کارمند، 22 کارمند نمونه بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس مورد تجلیل قرار گرفتند. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده در مراسم گرامیداشت هفته دولت، با تبریک روز کارمند به همه کارمندان پرتلاش شهرداری بندرعباس اظهار کرد: انسان وارسته خودش و مبنای زندگی را بر اساس اعتقادات و خوبی‌ها قرار می‌دهد.وی با اشاره به

97/06/07 16:39

بهره‌برداری از فرهنگسرای محله چاهستانی‌ها؛ بزودی

بهره‌برداری از فرهنگسرای محله چاهستانی‌ها؛ بزودی

https://bandarabbas.ir/آرشیو-اخبار/بهره‌برداری-از-فرهنگسرای-محله-چاهستانی‌ها؛-بزودی/5540

بهره‌برداری از فرهنگسرای محله چاهستانی‌ها؛ بزودی ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی، تحقق شعار فرهنگ‌محوری بهره‌برداری از فرهنگسرای محله چاهستانی‌ها؛ بزودی فرهنگسرای محله چاهستانی‌ها به عنوان سومین فرهنگسرای ساخته شده در دوره مدیریت کنونی شهرداری بندرعباس، طی هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. فرهنگسرای محله چاهستانی‌ها به عنوان سومین فرهنگسرای ساخته شده در دوره مدیریت کنونی شهرداری بندرعباس، طی هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور

97/06/06 15:02