• 1405/04/01 - 11:56
  • - تعداد بازدید: 32
  • - تعداد بازدیدکننده: 26
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zyxd

پیام شهردار بندر‌عباس به ‌مناسبت هفته قوه قضائیه

IMG_20260623_065557_225

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

هفته قوه قضائیه، یادآور مجاهدت‌های خالصانه و تلاش‌های ارزشمند مجموعه‌ای است که با تکیه بر عدالت، قانون‌مداری و صیانت از حقوق مردم، نقش بی‌بدیلی در استقرار امنیت و آرامش اجتماعی ایفا می‌کند.

اینجانب فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به ریاست محترم کل دادگستری استان هرمزگان، دادستان محترم مرکز استان، قضات شریف، کارکنان پرتلاش دستگاه قضایی و تمامی خادمان عرصه عدالت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید تعامل سازنده و هم‌افزایی میان دستگاه قضایی و مدیریت شهری، زمینه‌ساز توسعه پایدار، ارتقای سرمایه اجتماعی و تحقق حقوق شهروندی است. امروز بیش از هر زمان دیگری، جامعه نیازمند گسترش عدالت، قانون‌گرایی و اعتماد عمومی است و قوه قضائیه با رویکرد مردمی و تحول‌آفرین خود، نقش مؤثری در تحقق این اهداف ایفا می‌کند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی و یاران باوفایش، از خدمات ارزنده و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه قضایی استان هرمزگان در راستای احقاق حق، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و حفظ امنیت و آرامش جامعه قدردانی نموده و توفیق روزافزون همه خدمتگزاران این عرصه را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

با احترام

مهدی نوبانی

شهردار بندرعباس

  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اخبار عمومی
  • کد خبر : 23574
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید