• 1403/05/22 - 17:28
  • - تعداد بازدید: 272
  • - تعداد بازدیدکننده: 262
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Z7bb

اعزام ۲۲ دستگاه اتوبوس و ون از بندرعباس برای خدمات رسانی به زائران اربعین

به مناسبت اربعین حسینی ۲۲ دستگاه اتوبوس و ون از بندرعباس به مرز‌های شلمچه و ریمدان، برای خدمات رسانی به زائران اعزام شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم گفت: ۱۲ دستگاه اتوبوس، و ۱۰ دستگاه تاکسی ون به مرز های شلمچه و ریمدان سیستان و بلوچستان برای جابجایی زائران اعزام شدند. 
مهدی نوبانی ابراز امیدواری کرد در سومین سال متوالی، خدمات مطلوبی از سوی شهرداری بندرعباس به زائران اربعین حسینی ارائه شود.
حمیدرضا حیدری پوری، سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری بندرعباس، در این رابطه بیان نمود: جابجایی زائران حسینی به صورت رایگان است و تا یک روز بعد از اربعین ادامه دارد.
حیدری پوری افزود: سال گذشته بیش از ۶۰ هزار زائر اربعین حسینی از موکب های خرمشهر و ابادان به مرز شلمچه جابجا شدند.
صفر صادقی پور، مدیرکل امور شهری و‌شوراهای استانداری هرمزگان، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و انجام وظیفه‌ای که وزارت کشور بر عهده استانداری و شهرداری گذاشته مقرر شد در استان هرمزگان نیز در خصوص خدمت رسانی به زائران اربعین اقداماتی انجام شود.
صادقی پور در ادامه با قدردانی از خدمات مجموعه شهرداری بندرعباس گفت: امیدواریم با تمهیدات در نظر گرفته شده خدماتی در خور شان زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.
عیسی عباسی رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطر نشان کرد: اعزام اتوبوس‌ها به مرز‌های کشور برای جابجایی زائران هرمزگانی خدمات بسیار خوبی است و امیدواریم این طرح در سال‌های آینده ادامه یابد.
وی ادامه داد: ارزش خدمت کردن به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) کمتر از ثواب زیارت نبوده و از خداوند برای رانندگان و نیروهای اعزامی شهرداری به مرز توفیق و سربلندی را خواستاریم.
  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 19102

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید