• 1395/03/04 - 17:35
  • - تعداد بازدید: 1337
  • - تعداد بازدیدکننده: 173
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zww
/روابط عمومی، مشعل‌دار نور و آگاهی/

امینی‌زاده تأکید کرد: حضور شهرداری بندرعباس در فضای مجازی پر رنگتر شود

شهردار بندرعباس گفت: امروزه فضای مجازی بهترین و تءثیرگذارترین ابزار تبلیغاتی است و به همین دلیل حضور مجموعه شهرداری بندرعباس در این فضا باید پر رنگتر از قبل شود.

شهردار بندرعباس گفت: امروزه فضای مجازی بهترین و تاثیرگذارترین ابزار تبلیغاتی است و به همین دلیل حضور مجموعه شهرداری بندرعباس در این فضا باید پر رنگتر از قبل شود.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده در آیین اختتامیه دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مشاور استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران شهرداری بندرعباس و همچنین مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در سیستم مدیریتی کل دنیا، علاوه بر برنامه‌ریزی، نظارت و اجرا، رکن انکار ناپذیر تبلیغات نیز مد نظر قرار می‌گیرد.


وی با اشاره به اینکه دنیای امروز با این پیشرفت و تکامل سریع، مدیون تبلیغات است، افزود: تبلیغات در همه عرصه‌ها جایگاه مهم و اساسی دارد.


شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه اگر خدمات با شکل صحیح تبلیغات همراه نباشد، راه را خطا رفته‌ایم، ادامه داد: جایگاه روابط عمومی بسیار مهم و اساسی است و هر کس از تبلیغات بنا بر اهداف خود استفاده می‌کند اما در دین ما این مقوله برای ارایه خوبی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.


امینی‌زاده اضافه کرد: انتقال خبر یک کار خوب به مردم، موجب ایجاد امیدواری به نظام و همه باورها و اعتقادات آنها می‌شود.


وی با بیان اینکه در تبلیغات از شیوه‌های مختلف باید استفاده شود، اظهار کرد: امروزه بزرگترین ابزار تبلیغاتی، فضای مجازی است که باید از آن بیشتر بهره بگیریم و در این حوزه با برنامه بهتر حرکت کنیم.


شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش نیز ارتقاء فرهنگ عمومی و شهروندی را یکی دیگر از موضوعاتی عنوان کرد که روابط عمومی باید به آن توجه کند


 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 772
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید