اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری بندرعباس تجلیل شدند؛
امینیزاده: ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر مسافر نوروزی وارد بندرعباس شدند/ رضایت ۸۵ درصدی مسافران نوروزی
در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان فرماندار اعضای شورای اسلامی شهردار و جمعی از مدیران شهرداری، اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری بندرعباس مورد تقدیر قرار گرفتند.
در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان فرماندار اعضای شورای اسلامی شهردار و جمعی از مدیران شهرداری، اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری بندرعباس مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینیزاده شب گذشته(یکشنبه) در آیین تجلیل از فعالین ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری اظهار کرد: همراهی و مشارکت حمایت استاندار هرمزگان در انجام امور شهری و پیشبرد اهداف مدیریت شهری قابل تقدیر است.
وی افزود: در ایام نوروز گذشته تمام تلاش مجموعه شهرداری با همراهی سایر دستگاههای اجرایی این بوده که خدمات بهتری را به مسافران نوروزی گردشگران و شهروندان ارائه کنیم.
شهردار بندرعباس با اشاره به حضور و فعالیت جدی مجموعه سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری در این ایام گفت: برخی دیگر از بخشهای شهرداری مانند سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، سازمان میادین میوه و ترهبار، مجموعه مدیریت تخلفات شهری و چند بخش دیگر شهرداری بندرعباس در این ایام به صورت مستقیم مشغول فعالیت و خدمت رسانی بودهاند.
امینیزاده گفت: با توجه به برنامهریزیهای صورت گرفته و استفاده از تجربیات سالهای قبل اقدامات اساسی و متفاوتی در نوروز ۹۸ صورت گرفت که از جمله آن میتوان به افزایش خدمات شهری، اجرای برنامههای فرهنگی، برپایی نماز جماعت در بوستانها، عدم استقرار چادرهای مسافران در دو بوستان غدیر و ورزش و همچنین برخی اقدامات دیگر نیز اشاره کرد.
این مقام مسئول در ادامه سخنانش عنوان کرد: امیدواریم با راهاندازی و تکمیل کمپ اسکان گردشگران در ایام نوروز شاهد نصب چادرها برای شبمانی در بوستانها و نوار ساحلی نباشیم و همه گردشگران در کمپ اسکان به شکل منظمتر و بهتری ساماندهی شوند.
امینیزاده با اشاره به آمارهای ارائه شده درخصوص ورود مسافران نوروزی به شهر بندرعباس طی ایام گذشته، اظهار کرد: طبق این آمارها، حدود دو میلیون و ۲۵۰ هزار گردشگر در شهر بندرعباس حضور یافته و بر اساس نظرسنجیهای صورت گرفته ۸۵ درصد آنها از خدمات شهری رضایت داشته و این مسئله نشان دهنده رشد خدمات است.
نظر دهید