• 1400/08/03 - 23:28
  • - تعداد بازدید: 893
  • - تعداد بازدیدکننده: 219
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZhW9
شهردار بندرعباس خبر داد:

اولین نشست مسئولین ورزش فرزندان كاركنان برگزار می شود.

سه شنبه ۴ آبانماه ۱۴۰۰ به میزبانی شهرداری کلانشهر ارومیه، اولین نشست مسئولین ورزش فرزندان كاركنان برگزار می شود.

سه شنبه ۴ آبانماه ۱۴۰۰ به میزبانی شهرداری کلانشهر ارومیه، اولین نشست مسئولین ورزش فرزندان كاركنان برگزار می شود.


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداري بندرعباس و به نقل از فوزيه سالاري مسئول کمیته ورزش و تفریحات سالم شهرداري اولين نشست مسولين ورزش فرزندان كاركنان شهرداري در اروميه برگزار ميشود.
شهردار بندر عباس پيرامون برگزاري اين نشست گفت :اين نشست براي اولين بار اتفاق افتاده است و مسول كميته ورزش كاركنان شهرداري بندرعباس در اين نشست شركت خواهد كرد.
مهدي نوباني با اشاره و تاكيد بر فعاليت مستمر كميته ورزش و تفريحات سالم شهرداري بندر عباس اظهار داشت مساله ورزش كاركنان و فرزندان آنها نشاط خانواده بزرگ شهرداري را به همراه دارد.
وي تصريح كرد اين حركت كه براي اولين بار با هدف برگزاري همايشها ،مسابقات و بررسي زمينه هاي ايجاد شرايط ويژه براي ورزش فرزندان كاركنان اتفاق مي افتد مساله اي بسيار مهم و حائز اهميت است و قطعا در دستور كار كميته ورزش شهرداري بندرعباس قرار خواهد گرفت.
اين مقام مسول اظهار داشت: فعاليت هاي روزانه كاركنان در مجموعه شهرداري گاهي اوقات در دو شيفت كاري و به صورت شبانه روزي است و خانواده ها و فرزندان كاركنان نياز به تفريح سالم و شور و نشاط دارند وي عنوان كرد شهرداري بندرعباس از اين حركت حمايت كرده و شرايط فعاليت هاي ورزشي فرزندان كاركنان را فراهم خواهد كرد.


نوباني افزود: امروزه بيشتر از هر زماني بايد به فرزندان خود توجه نشان دهيم و مسير رشد و پيشرفت را براي آنها هموار كنيم وي گفت ترغيب فرزندان كاركنان به سمت و سوي ورزش يكي از راه هاي مطمئن براي تربيت فرزنداني صالح و دور از مسايل و مشكلات اجتماعي است.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11588
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید