• 1400/08/15 - 20:03
  • - تعداد بازدید: 804
  • - تعداد بازدیدکننده: 150
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /ZLX9
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس عنوان كرد:

با دستور شهردار اقدامات فوری در جهت رفع نواقص و كاستی ها در ساحل و مناطق چهارگانه صورت گرفت.

با دستور شهردار اقدامات فوری در جهت رفع نواقص و كاستی ها در ساحل و مناطق چهارگانه صورت گرفت.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس و به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری اسماعيل موحدی نژاد با اشاره به جایگاه نظم و انظباط شهری در فرايند و ارتباط آن با تعمير و نگهداری امكانات و محيط شهری گفت: طی بازديد شهردار بندرعباس مهندس نوبانی از سطح شهر و ساحل و تاكيد ايشان مبنی بر رفع نواقص و كاستی ها نيروهای خدمات شهری مناطق چهارگانه شهرداری بندرعباس با هم افزايی و همكاری دستور ويژه شهردار را در خصوص ساماندهی ساحل و برخی از نقاط شهر اجرايی نمودند.


وی افزود: در يک هفته گذشته پاكسازی و بهسازی ونظافت ساحل و رفع نواقص در محدوده ساحل نخل ناخدا، نايبند، خواجه عطا و سورو هرس پاييزی درختان، جمع آوری نخاله های دپو شده در اقصی نقاط شهر، تعمير نيمكت ها، آلاچيق ها و سيستم روشنايی پاركها و ساحل و زيبا سازی محيط و جمع آوری زباله ها در زمينهای باير، تعمير و بهسازی سرويس‌های بهداشتی،نصب شاور در ساحل در دستور كار بوده و به انجام رسيده است.
موحدی‌نژاد ادامه داد: مجموعه معاونت خدمات شهری به عنوان یکی از حوزه های پیشگام در ارائه خدمات به شهروندان است كه حوزه فعاليتش رابطه مستقيمی با سيمای شهر و انظباط شهری دارد.
وی تصريح كرد: خدمات شهری كليد واژه اصلی در مديريت شهری است زيرا به طور مداوم و مستمر بايد اتفاق بيفتد و كم و كاستی در اين حوزه باعث نارضايتی مردم می‌شود.
اين مقام مسول تاكيد كرد: شهروندان در مناطق چهارگانه و نواحی شهرداری بايد با شهرداری همكاری و همراهی كنند و در نگهداری امكانات موجود كوشا باشند.
وی گفت: سامانه بيان مشكلات ١٣٧و فضاي مجازی خدمات شهری و شهرداری های مناطق در اختيار شهروندان است و با اطلاع رسانی به موقع خدمت رسانی با سرعت و شتاب بيشتری انجام می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در بخش ديگری از سخنان خود اعلام كرد: شهردار بندرعباس توجه و تكريم مردم و شهروندان را جزو اولويت های برنامه مديريت خود اعلام نموده و خدمات شهری از همه ظرفيت های خود در جهت خدمات دهی بهتر به مردم استفاده خواهد كرد.
وی عنوان كرد: پالایش و ارزیابی عملكرد و بازديد های ميدانی در جهت تعمير و نگهداری صحيح امكانات شهری و نظافت ساحل به طور مداوم پس از دستور و تاكيد شهردار در حال انجام است و اميدواريم شهروندان در حفظ پاكيزگی و شور و نشاط شهر ما را همراهی نمايند.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11672
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید