• 1402/04/08 - 14:36
  • - تعداد بازدید: 2165
  • - تعداد بازدیدکننده: 1510
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZDga

تقدير و تشكر ويژه فرماندار بندرعباس از كاركنان كشتارگاه و مجموعه شهرداري در روز عيد قربان

محمد مرودي فرماندار و مهدي نوباني شهردار از کشتارگاه دام شهرداري بندرعباس در روز عيد سعيد قربان بازديد نمودند.

محمد مرودي فرماندار و مهدي نوباني شهردار از کشتارگاه دام شهرداري بندرعباس در روز عيد سعيد قربان بازديد نمودند.


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداري بندرعباس در این بازدید که فرماندار به همراه شهردار بندرعباس وضعیت خدمات دهي به شهروندان در روز عيد قربان را ارزيابي نمودند محمد مرودي گفت :عيد قربان يكي از اعياد بزرگ دين مبين اسلام و تجلي بندگي و كرامت انسان و ارتباط عارفانه و عاشقانه با خداوند عزوجل أست.
فرماندار شهرستان اظهار داشت: کشتارگاه دام شهرستان که از آن منابع پروتئینی یک شهر تامین می شود باید شرایط مرتبي داشته باشد تا شهروندان با خيالي آسوده گوشت سالم و بهداشتي مورد نياز خود را با اطمينان تهيه نمايند.
مرودي افزود: امروز شاهد بودم كه تلاش همت و همدلي و همكاري مجموعه شهرداري محيط و شرايطي را فراهم كرده بود كه مردم با خاطري آسوده دام خود را خريداري مي نمودند و در محيطي بهداشتي قرباني و ذبح مي كردند.
فرماندار بندرعباس خاطر نشان كرد :از شهردار بندرعباس ،معاون خدمات شهري و سازمان ميادين همچنين از مجموعه بهداشت و دامپزشكي تقدير و تشكر ويژه دارم كه در تابستان گرم شهر بندرعباس شرايط و مكان مناسبي را براي آسايش و آرامش و اطمينان مردم فراهم نمودند.
محمد مرودي :در ادامه سخنان خود اظهار داشت :دركار گروهي و خدمت صادقانه نتيجه قطعا مثبت خواهد بود و رضايت مردم تامين ميشود،در شرايط فعلي تغيرات اساسي در فضا و محيط شهري ملموس أست كه اين امر نتيجه مديريت هوشمندانه آگاهانه شهردار محترم مي باشد.




























 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 16168
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید