• 1394/09/14 - 08:37
  • - تعداد بازدید: 1064
  • - تعداد بازدیدکننده: 113
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zop
شهردار بندرعباس:

تکریم ارباب رجوع از اصلی‌ترین اهداف مدیران نظام اسلامی است

شهردار بندرعباس گفت: بحث طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است که در شهرداری بندرعباس تأکید زیادی بر آن می‌شود.

شهردار بندرعباس گفت: بحث طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است که در شهرداری بندرعباس تأکید زیادی بر آن می‌شود.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده در حاشیه دیدار با شهروندان اظهار کرد: بحث طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است که در شهردار بندرعباس تأکید زیادی بر آن می‌شود.


اساساً، احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم‌های اداری نظام اسلامی ایران، یکی از اهداف مد نظر مدیران و مسئولان است.


شهردار بندرعباس با تأکید بر اینکه در دین مبین اسلام تأکید فراوانی بر جلب رضایت مردم شده است، خاطرنشان کرد: تكريم و گرامي داشتن مردم در تمامي اديان و فرهنگ‌ها جايگاه والايي دارد و تمام بزرگان دين و صاحبان انديشه بر آن تأكيد دارند.


امینی‌زاده با بیان اینکه رعايت حرمت انسان‌ها بنيادي‌ترين ارزش نظام اسلامي است، گفت: بين رضايت مردم و رضايت خداوند و بين تكريم انسان‌ها و تكريم خداوند، ارتباط مستقيمي وجود دارد و در جهان‌بيني اسلامي، راه خدا از ميان خلق مي‌گذرد، يعني بدون تكريم انسان‌ها و جلب رضايت آن‌ها، رضايت و بندگي خدا امكان‌پذير نيست.


وی با بیان اینکه بر همین اساس ملاقات‌های مردمی در سطوح مختلف شهرداری بندرعباس به صورت مستمر صورت می‌پذیرد، اظهار کرد: علاوه بر دیدار‌های روزانه برای انجام موارد پر اهمیت‌تر، شرایطی فراهم است تا مردم هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایتی در ارتباط با مدیریت شهری دارند، مستقیما به عالی‌ترین مقام در این بخش گوش‌زد کنند.


اضافه می‌شود، در این ملاقات به بررسی مشاهدات و خواسته های این افراد پرداخت و برای رفع مشکلات و ارائه کمک به آنان دستور مساعدت صادر کرد.


در این روز شهردار بندرعباس با همراهی معاونین، مدیران و شهرداران مناطق به مشکلات حدود 100 نفر از شهروندان در زمینه‌های مختلف رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 365
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید