• 1400/12/08 - 17:20
  • - تعداد بازدید: 697
  • - تعداد بازدیدکننده: 246
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /Zsna
شهردار بندرعباس خبر داد:

ستادهای اسكان در ايام نوروز در مناطق چهارگانه شهرداری بندرعباس فعال هستند.

سی امين جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور شهردار بندرعباس معاونين و شهرداران مناطق چهارگانه شهرداری بندرعباس بادستور كار استقبال از بهار ١٤٠١ برگزار شد.

سی امين جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور شهردار بندرعباس معاونين و شهرداران مناطق چهارگانه شهرداری بندرعباس بادستور كار استقبال از بهار ١٤٠١ برگزار شد.


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندر عباس مهدی نوبانی گفت: در راستای زيبا سازی هويت بصری شهر فراخوان ديوار نگاره های نقاشی برای استفاده از ظرفيت خلاقانه هنرمندان شهر منتشر شده و اثار هنرمندان در ايام نوروز در سطح شهر اكران می شوند.
وی تصريح كرد در راستای ايجاد نظم و انضباط شهری دستفروشان شهر در ايام نوروز ساماندهی می شوند و ساز و كارمنظمی برای كسب و كار آنها تعريف خواهد شد.
نوبانی عنوان كرد ساحل به عنوان پيشانی خليج فارس و مكان گردشگری عمومی بايد همواره پاكيزه و زيبا باشد بر همين اساس دستگاه ساحل روب برای نظافت و پاكسازی ساحل خريداری شده و تا قبل از عيد برای پاكسازی و تسطيح ساحل فعال خواهد شد.
شهردار بندرعباس بيان داشت :شناخت و آگاهی بخشی پيرامون فرهنگ هنر و تاريخ و اماكن قديمی و جديد شهر برای ميهمانان و گردشگران در ايام نوروز امری ضروری است و بروشور نقشه راهنما برای مهمانان تهيه شده و در اختيار ميمهمانان و گردشگران نوروزی قرار خواهد گرفت.
شهردار بندرعباس در بخش تامين امنيت و كنترل ترافيك در ايام نوروز خاطر نشان كرد با هماهنگی و همكاری پليس اين اتفاق به خوبی رقم خواهد خورد و نظم و امنيت شهر برای ميهمانان و گردشگران تامين ميشود.
وي افزود :در راستای حفظ محيط زيست در ايام نوروز تردد و ورود خوردروها در ساحل سورو ممنوع خواهد بود و با همكاری همشهريان گرامی اين مساله كنترل خواهد شد همچنين گلهای فصلی برای استقبال از بهار در مناطق چهارگانه شهرداری كاشته شده.
شهردار بندرعباس در بخش ديگری از سخنان خود از اكران اثار عكاسان در ايام نوروز در سطح شهر خبر داد و بر لزوم معرفی هنرمندان شهر برای گردشگران و ميهمانان نوروزی تاكيد كرد.
وی پيرامون آيين های نوروز باستانی و فرهنگ ايرانی اسلامی با ذكر اهميت اين مساله اظهار داشت سفره هفت‌سین از جلوه‌های اصیل نوروز است ، از این رو تلاش شده تا با بهره گیری از ایده های نو و خلاقانه جلوه زیباتری به سفره های هفت سین شهری بخشیده شود. در همین راستا طرح هفت سین اجرا و در سطح شهر قرار داده می شود.





















 
 
 
 
 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 13251
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید