• 1399/12/27 - 09:45
  • - تعداد بازدید: 889
  • - تعداد بازدیدکننده: 235
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZSQ9
شهردار بندرعباس:

سربلندی ایران اسلامی مرهون تلاش‌های ایثارگرانه پاسداران است

شهردار بندرعباس گفت: بی‌تردید سربلندی ایران و انقلاب در تمام صحنه‌های حساس و تاریخی، مرهون تلاش‌های ایثارگرانه این بزرگمردان است که روحیه ایثار و فداکاری را سرلوحه خود قرار داده و خطرها را به جان خریده‌اند.

شهردار بندرعباس گفت: بی‌تردید سربلندی ایران و انقلاب در تمام صحنه‌های حساس و تاریخی، مرهون تلاش‌های ایثارگرانه این بزرگمردان است که روحیه ایثار و فداکاری را سرلوحه خود قرار داده و خطرها را به جان خریده‌اند.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، اظهار کرد: روز پاسدار و جانباز، یادآور ایثار، جان فشانی و حماسه آفرینی‌های غیور مردان سپاه و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه امسال بهار طبیعت و سال نو مزین به اعیاد شعبانیه و معطر به بوی دل ‌انگیز اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) شده است، افزود: ایام آغازین ماه شعبان، مقارن با خجسته میلاد سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت زین‌العابدین (ع) است که همزمانی این اعیاد با بهار طبیعت در کشور عزیزمان، با وجود شرایط کرونایی، باعث شور و شعف مضاعف می‌شود.
شهردار بندرعباس تاکید کرد: بی‌تردید سربلندی ایران و انقلاب در تمام صحنه‌های حساس و تاریخی، مرهون تلاش‌های ایثارگرانه این بزرگمردان است که روحیه ایثار و فداکاری را سرلوحه خود قرار داده و خطرها را به جان خریده‌اند.
امینی‌زاده با بیان اینکه پاسداران کارنامه‌ای درخشان و پر افتخار از مجاهدت‌ها در عرصه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی دارند، تاکید کرد: روز پاسدار، روز تجلی و تحقق صیانت و پاسداری از اسلام ناب محمدی و تبلور حراست از اهداف و ارزش های متعالی اسلامی است.
وی ادامه داد: مجاهدت‌های این قشر شریف الگویی کارآمد و مردمی در دفاع از ارزش‌ها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می‌کند، گفت: روز جانباز، یادآور لحظات تاریخی ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌های جانبازان گرانقدری است که درس فداکاری و ایثار را در مکتب حضرت ابوالفضل العباس(ع) آموختند.
امینی‌زاده اضافه کرد: ملت ایران آسایش و آرامش امروز خود را مدیون غیورمردی و جانفشانی این بزرگمردان هستند که با نهادن جان خویش در طبق اخلاص، از دین مبین اسلام و کیان کشور و نظام جمهوری اسلامی صیانت کردند.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11279
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید