• 1400/12/29 - 20:17
  • - تعداد بازدید: 974
  • - تعداد بازدیدکننده: 509
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zjpa
شهردار بندرعباس خبر داد:

شهر بندرعباس آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می باشد

شهردار بندرعباس از آمادگی کامل مجموعه شهرداری به همراه دیگر دستگاه های اجرایی مربوطه برای استقبال از مهمانان نوروزی خبرداد.

شهردار بندرعباس از آمادگی کامل مجموعه شهرداری به همراه دیگر دستگاه های اجرایی مربوطه برای استقبال از مهمانان نوروزی خبرداد.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی با حضور در برنامه ی گم گم بهار ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ و آغاز بهار طبیعت بیان کرد: از حدود ۲ ماه پیش با تشکیل ستاد استقبال از بهار در مجموعه ی شهرداری، شهر را برای حضور مهمانان و گردشگران نوروزی آماده کردیم.
نوبانی گفت: آماده سازی بوستان ها و پارک های ساحلی، روشنایی پارک ها، مجهز نمودن سرویس بهداشتی و نمازخانه ها در پارک ها و بوستان ها و ایجاد غرفه هایی برای خرید مایحتاج مردم در پارک ها از جمله اقدامات شهرداری برای حضور مهمانان در شهر بندرعباس می باشد.
وی افزود: در ورودی شهر بندرعباس با همکاری جمعیت هلال احمر استان برشورهایی جهت معرفی جاذبه های شهر بندرعباس به میهمانان آماده شده است.
شهردار بندرعباس بیان کرد: با توجه به اینکه دوسال کرونا را پشت سر گذاشتیم و تقریبا میزان مسافرت ها کمتر شده بود، برای ایام نوروز ۱۴۰۱ پیش بینی ۵ تا ۱۱ میلیون مسافر برای شهر بندرعباس و استان هرمزگان شده است.
نوبانی در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه صنایع دستی با نام نوروزگاه شهر بندرعباس از سه روز قبل در محل پارک غدیر واقع در زیر پرچم جهت معرفی صنایع دستی و آیین های سنتی تشکیل شده است که با حضور هموطنان برنامه های زیبا و جذابی در این محل برگزار میشود.
این مقام مسئول گفت: در سال ۱۴۰۰ با حمایت های شورای شهر بندرعباس، پروژه های نیمه تمام مثل پل قدس افتتاح شد و طرح های گردشگری نیز بخشی از آن به بهره برداری و بخشی دیگر در سال آینده مورد بهره برداری قرار میگیرد.
نوبانی افزود: در حوزه زیباسازی شهر نظافت، فضای سبز و... اقدامات مناسبی صورت گرفته و همچنین حدود ۵۰ آلاچیق بومی در ساحل ایجاد شده است.
شهردار بندرعباس در پایان گفت: از مردم شریف شهر بندرعباس درخواست میکنیم در حوزه های مختلف شهری همچون پسماند، نظافت شهری، فضای سبز و... به مجموعه ی شهرداری کمک کنند تا شاهد آبادانی و توسعه ی شهر بندرعباس باشیم.




























































 
 
 
 
 


 


 


 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها,سیاسی,اجتماعی,فرهنگی,ورزشی
  • کد خبر : 13357
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید