• 1402/01/14 - 10:31
  • - تعداد بازدید: 2111
  • - تعداد بازدیدکننده: 1415
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Z96a

ضيافت افطار شهردار بندرعباس با نماينده وزارت امور خارجه ايران، كنسول هندوستان، قزاقستان و جمهوری خلق چين

شهردار بندرعباس با نمايندگان سياسی كنسولگريهای كشورهای چين، هند و قزاقستان و آقای اسكندری نماينده وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در بندرعباس ديدار و گفتگو كرد.

شهردار بندرعباس با نمايندگان سياسی كنسولگريهای كشورهای چين، هند و قزاقستان و آقای اسكندری نماينده وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در بندرعباس ديدار و گفتگو كرد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، در اين نشست صميمانه دو ساعته شهردار بندرعباس ضمن خوش آمدگويی به مهمانان جلسه بر توجه شهرداری بندرعباس برگسترش ارتباطات با شهرهای مختلف در دنيا و شهرهای كشورهای هند، قزاقستان و چين تاكيد كرد.
مهدی نوبانی افزود: بندرعباس شهری با فرهنگ های مختلف و آداب و رسوم غنی پوشش خاص و غذاهای بسيار خوشمزه و در تجارت و بازرگانی بسيار فعال و در صنعت رو به رشد و با دريانوردی عجين می باشد به همين خاطر بايد اين شهر در توسعه محيط شهری يک شهر ايده آل و زيبا در منطقه و حوزه خليج فارس باشد.
شهردار بندرعباس ضمن اعلام آمادگی خود برای برقراری ارتباط و خواهر خواندگی با شهرهای هم تراز كشورهای ميهمان در اين جلسه گفت: تبادل اطلاعات كسب تجربه و سرمايه گذاری در حوزه های مختلف به خصوص گردشگری دريايی و انتقال تجربه های زير ساختی در حوزه عمران شهر و معرفی فرهنگ ها، آداب و رسوم و هنرهای محلی مناطق مختلف برای ما بسيار حائز اهميت و مهم است كه اميدواريم بتوانيم با همكاری شما به نتايج خوبی برسيم.
نوبانی خاطر نشان كرد: شهر بندرعباس شهر خلاق حوزه صنايع دستی و بازيهای بومی و محلی است و در اين راستا ما بازارچه دائمی عرضه صنايع دستی را در بوستان ولايت احداث كرديم و اميدواريم بتوانيم با ارتباطات خوب با شهرهای فعال در دنيا در حوزه صنايع دستی گام موثر ديگری در اين مسير برداريم.
در اين ضيافت افطار و نشست صميمانه نمايندگان كشورهای چين، هند و قزاقستان از شهردار بندرعباس تقدير و تشكر كردند و خرسندی خود را از حضور در شهر بندرعباس اعلام نمودند و هر سه نماينده آمادگی خود را بر تقويت ارتباطات و همكاری ها با شهرداری بندرعباس اعلام نمودند.
شهرداربندرعباس در پايان ضمن تشكر از قبول دعوت و حضور در اين نشست با اهدای لوح تقدير از نمايندگان كشورهای چين هندوستان و قزاقستان تقدير و تشكر كرد.











































































 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 15570
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید