• 1401/03/03 - 07:29
  • - تعداد بازدید: 1627
  • - تعداد بازدیدکننده: 577
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZDua

عدالت محوری اساس کار شهرداری بندرعباس/ معماری و شهرسازی بازویی توانمند در زیبایی شهر

شهردار بندرعباس گفت: عدالت محوری و قانون مداری اساس کار شهرداری بندرعباس است. به گزارش روابط عمومی

شهردار بندرعباس گفت: عدالت محوری و قانون مداری اساس کار شهرداری بندرعباس است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس و به نقل از روابط عمومی معاونت معماری و شهرسازی با همت معاونت معماری و شهرسازی و با مشارکت واحد آموزش ،دوره آموزشی تملک املاک و اراضی شهری برگزار شد.
شهردار بندرعباس در این دوره با بیان اینکه آموزش یکی از مهمترین ارکان تقویت نیروی متخصص است، اظهار داشت: ثمره پرورش نیروهای متخصص شهرسازی در سطح شهر برای مردم کاملا ملموس خواهد بود و حوزه شهرسازی یکی از بازوان توانمند در زیبایی منظر شهری است.
نوبانی تصریح کرد: برگزاری این دوره ها با استفاده از تجربیات موفق دیگر شهرها کمک بزرگی به مجموعه شهرداری است و می بایست مسئله آموزش پرسنل به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
مهدی نوبانی گفت: بعضی از زمین های سطح شهر بلاتکلیف است که باید در راستای استفاده از این زمین ها مذاکراتی صورت گیرد و هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند.
نوبانی در ادامه افزود: هر چه سریعتر پلیس ساختمان راه اندازی شود و بر ساختمان های نیمه کاره که سالیان سال است به حال خود رها شده و چهره شهر را زشت کرده اند نظارت شود.
شهردار بندرعباس گفت: در بحث نماهای ساختمانی و زیبا سازی و همچنین ابعاد تجاری دقت نظر داشته باشید و برای صدور پروانه ساختمانی و ابعاد تجاری عدالت محوری را سرلوحه کار خود قرار دهید.
گفتنی است؛ مدرس این دوره مهندس اصغر حسینی پور معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس بود که با حضور پرسنل شهرداری بندرعباس و شهرداری های تابعه استان این دوره آموزشی برگزار گردید.




























































 
 
 
 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 13660
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید