• 1400/08/24 - 21:20
  • - تعداد بازدید: 699
  • - تعداد بازدیدکننده: 217
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZxY9

پيام تسليت شهردار بندرعباس به مناسبت وفات حضرت معصومه سلام الله عليها

حضرت امام صادق(ع): قم کوفۀ کوچک ماست. برای بهشت هشت در است که سه در آن به سوی قم است.

حضرت امام صادق(ع):
قم کوفۀ کوچک ماست. برای بهشت هشت در است که سه در آن به سوی قم است.
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس مهندس مهدی نوبانی طی پيامی سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله عليها را تسليت گفت.
متن اين پيام به شرح زير می‌باشد:
مسير زندگی و سيره اهل بيت عصمت و طهارت يكتا راهی ست راستين برای رسيدن به تكامل و كسب جايگاه واقعی انسانی، زيرا رسيدن به سر منزل مقصود با نگاه ناب معنوی و منطقی ميسر خواهد شد.
حضرت معصومه(س) ترجمان ناب و بر حق معنويت و معصومیت بود، كه رويشش برای حيات و زندگی زمينی در مدينه رقم خورد و در غربتی پهناور و وسيع دست و دل و چشمی پاک به ساختن بنای مستحكم مهر داشت تا با عطوفت و معرفت برای تفسير، تببين و پيروی از ولايت نثار جانان كند.
مقام اعلا و ناب اين بانو در الهامات و فيوضات قلبی و الهی بر هيچ كس پوشيده نبوده حضرت فاطمه معصومه (س) با عرشيان به قدرت، عظمت و بركت معنا و مقام حضرت دوست سخن می‌گفت، تا مسير اتصال زمين و آسمان همواره بر قرار باشد،حضور قلب مبارک حضرت معصومه (س) در بالاترين درجه اخلاص و نيت صادقانه و خالصانه و خازعانه بود، بدان گونه كه مقام و منزلتش بهشت روح افزا را در زمان و زمين و ضمير متبلور می‌ساخت .
 اینجانب، وفات جانسوز کریمه اهل البیت حضرت فاطمه معصومه(س)، دختر هفتمین پیشوای شیعیان عالم را به مقام معظم رهبری مدظله و تمامی شیعیان، به خصوص مردم عزیز و شریف بندر عباس تسلیت عرض می نمایم.
امیدواریم که همه‌ی شهروندان در تحت عنایات حضرت بقیّةالله (ارواحنا فداه) و با دعای ارواح مطهّر شهیدان رهروان راستين ره اقليم نورانی ائمه اطهار باشند.


مهدی نوبانی
شهردار بندر عباس


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11717
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید