• 1400/09/02 - 14:05
  • - تعداد بازدید: 1726
  • - تعداد بازدیدکننده: 311
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /ZhE9

پيام شهردار بندرعباس به مناسبت هفته بسيج

پيام شهردار بندرعباس به مناسبت هفته بسيج

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس مهدی نوبایی شهردار بندرعباس در پیامی، پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج به فرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران را به بسیجیان و آحاد مردم و شهروندان بندرعباس تبریک گفت.
 
متن پیام بدین شرح است:


بسيج آن نهال سبز رويده از دل انقلاب است كه هم اكنون درخت تنومند و استواری برای پيشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی می‌باشد.
بلوغ فكری، عملياتی و اعتقادی بسيج پس از ٤٣ سال در همه اركان نظام، جامعه و در قلوب پاک مردم ولايتمدار هرمزگان و شهر بندرعباس جاری و ساری می‌باشد، رمز پيروزی و موفقيت در اين سرزمين برای تمام اعصار و آيندگان نام بلند بسيج خواهد بود.
تجسم شور و شعور انقلابی در متن جامعه بدون حضور گسترده‌ی بسيجيان امكان پذير نمی‌باشد زيرا بسيج همان كلمه واحد و دست قدرتمند نظام است كه در جای جای مملكت اسلامی هميشه و در همه حال حضور فعال و پويا دارد.
امروزه بسيج تنها يک نيروی مردمی پشتيبان نظامی و انتظامی نيست، بلكه قدرت يک ملت است كه يک صدا در يک موج خروشان و در يک معيار تمام عيار برای عبور از هر بحران و اتفاقی فريادی از متن عدالت سر می‌دهدو در بلندترين نقطه ها در سخت ترين شرايط و در زيباترين لحظات طنين آن جهانی را به هوشياری و آگاهی دعوت می‌كن.
غيرت، وجدان، مهر و عطوفت بسيجيان برای انجام هر ماموريتی استوار و پا بر جاست و قداست اين شجره در شريانهای حيات جامعه همچنان برای بقای انقلاب جريان سازی می‌كند.
بسیج با درک، ضبط و نگارش رشادت‌ها و دلاوری‌های متعدد در همه دوران ها مجموعه ای ناب از فرهنگ و حماسه را به ارمغان آورده صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی امروز با بسيجيان حضور آنها در عرصه های مختلف دو چندان شده و امروز در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و جنگ نرم، حماسه‌ های جاودانی را رقم زده اند.


۵ آذر ماه در ديوان ناب انقلاب به نام روز بسیج مزین گشته و اين فرصت گرانبهايی است تا یاد و نام شهیدان و ایثار گری عاشقان مکتب و فرهنگ امام حسین(ع) را گرامی بداریم.


هفته گرامی داشت بسیج را حضور بسیجیان دریادل خطه نيلگون خليج فارس و همکاران گرانقدر تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان موفقیت و سربلندی در راستای حركت در مسیر ولایت، خدمت صادقانه و مخلصانه به نظام تحت امر فرمايشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای «مدظله العالی» و در سایه‌ی توجهات امام عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را برایتان مسئلت می نمایم.
مهدی نوبانی
شهردار بندرعباس


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11759
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید