• 1402/06/22 - 17:06
  • - تعداد بازدید: 1589
  • - تعداد بازدیدکننده: 1504
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /Zqub

پیام تسلیت شهردار بندرعباس به مناسبت شهادت ستوان یکم علی اولاد حسین

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس طی پیامی شهادت ستوان یکم علی اولاد حسین، یکی از مأموران انتظامی شهرستان سیریک که در تعقیب و گریز با خودروی قاچاقچیان به شهادت رسید را تسلیت گفت.

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس طی پیامی شهادت ستوان یکم علی اولاد حسین، یکی از مأموران انتظامی شهرستان سیریک که در تعقیب و گریز با خودروی قاچاقچیان به شهادت رسید را تسلیت گفت.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری بندرعباس، شهید ستوان یکم علی اولاد حسین اهل شهرستان فسا، از مأموران انتظامی شهرستان سیریک ساعت 9 صبح روز 21 شهریور در جاده سیریک-جاسک در حوالی روستای گتان در تعقیب و گریز با یک دستگاه تریلی حامل قاچاق، دستور ایست صادر کردند که راننده خودرو با بی توجهی از محل متواری شده و شهید علی اولاد حسین در برخورد با سکوی سیمانی پل به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل آمدند. از ابتدای سال تاکنون این چهارمین شهید فراجا در استان هرمزگان است. مهدی نوبانی در معیت عیسی عباسی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، پس از شرکت در مراسم تشییع این شهید بزرگوار در پیامی شهادت ایشان را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام شهردار بدین شرح است:
"ولا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاءٌ عنْد ربّهمْ یرْزقون"    سوره آل عمران-169
"هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند"
عزت، آرامش، آسایش و امنیت امروز ما مدیون ایثارگری، دلاوری‌، فداکاری‌ و هوشیاری‌ و مجاهدت‌ سبزپوشان شریفی است که در راه صیانت از حریم پرشکوه امنیت جان خود را در طبق اخلاص قرار داده اند و شبانه روز خود را وقف آن نموده اند.
 در آمیزه ای از تأسف و درد از این فقدان و افتخار به فززندان رشید این آب و خاک ، خبر شهادت یکی از فرزندان غیور ستوان یکم شهید علی اولاد حسین تیری بود که بر جانمان نشست.
 وصال عاشقانه این جوان با اخلاق، تلاشگر و خدوم را که در راه خدمت به مردم و ایجاد نظم و امنیت به فیض شهادت نائل گردید به پیشگاه ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه)‌، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای این شهید والامقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.
مهدی نوبانی
شهردار بندرعباس
  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 16897
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید