• 1395/01/03 - 11:13
  • - تعداد بازدید: 1472
  • - تعداد بازدیدکننده: 241
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZHt
پیش از بارانی شدن هوای بندرعباس؛

پیش‌بینی پنج فضای سرپوشیده برای اسکان اضطراری میهمانان نوروزی

شهردار بندرعباس گفت: پنج فضای سرپوشیده در بندرعباس مرکز استان برای اسکان مسافران نوروزی در شرایط بد آب و هوایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده با اشاره به اطلاعیه اداره کل هواشناسی هرمزگان مبنی بر احتمال بارش باران در اقصی نقاط استان در هفته جاری، اظهار کرد: فضاهای در نظر گرفته شده شامل سه سالن ورزشی و دو سالن مدرسه است.


عباس امینی زاده با بیان اینکه آمادگی اسکان مسافران نوروزی در شرایط بد جوی در دیگر نقاط استان نیز فراهم است، خاطرنشان کرد: در شرایط عادی مهمانان نوروزی در 9 بوستان و یک کمپ در بندرعباس اسکان داده می شوند.


شهردار بندرعباس بیان کرد: بوستان های غدیر،دولت،جهانگردی، ولایت، ورزش، دباغیان،خلیج فارس، گلها و کپشکن سورو از جمله بوستان هایی هستند که مهمانان نوروزی در آنها اسکان داده می شوند.


امینی زاده با اشاره به اینکه پیش بینی می شود 20 هزار چادر در شهر بندرعباس برپا شود، تصریح کرد : پیش بینی می شود امسال بیش از هشت میلیون گردشگر از هرمزگان دیدن کنند.


به گزارش ایسنا، اداره کل هواشناسی هرمزگان در نخستین اطلاعیه خود در سال جاری، از ناپایداری وضعیت جوی و دریایی استان از دوشنبه دوم فروردین ماه 95 و احتمال وقوع بارش باران و وزش باد شدید تا پایان هفته خبر داده است. که تاکنون هوای شهر بندرعباس با بارش باران هوایی بهاری به خود گرفته است.


استان هرمزگان هر ساله پذیرای میلیون ها میهمان نوروزی از اقصی نقاط سرزمین پهناور ایران است که در ایام بهاری چند صباحی را در دامن آب های فیروزه ای خلیج فارس سپری می کنند.


بندرهای مسافری استان هرمزگان بیش از 95 درصد ازکل حمل ونقل مسافران دریایی کشور و 100 درصد حمل خودرو به مقصد جزایر خلیج فارس را پشتیبانی می کنند

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 611
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید