• 1403/02/28 - 12:39
  • - تعداد بازدید: 558
  • - تعداد بازدیدکننده: 550
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZQHb

چرخ ساحل بندرعباس می چرخد

بازبینی و بررسی مسیر دوچرخه سواری ساحلی شهر بندرعباس در جهت رفع نواقص و موانع موجود توسط شهردار بندرعباس مهدی نوبانی و جمعی از مدیران و مسولین شهری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس این مسیر از پارک جنگلی در شرق در امتداد ساحل خلیج فارس تا پارک کپشکن سورو در غرب شهر می باشد.
شهردار بندرعباس در این رابطه گفت :توسعه ورزش همگانی رسیدن به استاندارهای یک شهر بندری با زیر ساختهای همه جانبه توسعه در ورزش همگانی و استفاده بهینه از ظرفیت ساحل در ظلع جنوبی شهر بندرعباس با نگاه افزایش تفریحات دریا محور و ساحلی و همچنین قرار گرفتن در بین شهرهایی که طولانی ترین مسیر دوچرخه سواری را در ساحل دارند از مهمترین اهداف این طرح است.
نوبانی خاطر نشان کرد :جزیره کیش در استان هرمزگان با تقریبا ۷۵کیلومتر مسیر دوچرخه سواری ساحلی از طولانی ترین مسیرهای دوچرخه سواری در حوزه خلیج فارس برخوردار است.
شهردار بندرعباس افزود: هند فرانسه ،ترکیه ،نروژ، استرالیا ،قراقستان و چین جزو کشورهایی هستند که بهترین مسیرهای دوچرخه سواری را در دنیا به خود اختصاص داده اند.
نوبانی در پایان این بازدید بیان داشت شاید در اجرای این طرح مشکلات و نواقصی باشد اما رفع معایب طرح و ایجاد این مسیر دوچرخه سواری در شهر بندرعباس ضرورتی است که باید برای ایجاد کردن آن تمام تلاش و توان خود را به کار ببندیم تا بتوانیم در حوزه های مختلف شهر بندرعباس را در مسیر چشم انداز توسعه همه جانبه قرار دهیم چرا که گوناگونی پروژه های شهری و تنوع آنها چهره و سیمای شهر را متحول می کند و تفاوت بندر عباس ۱۴۰۳ را با سالهای گذشته نمایان می سازدگ تفکر و نگاه امروز مدیریت شهری بر ایجاد تحول در شهر متمرکز است و در جای جای شهر بندر عباس تغییر و ایجاد یک ظرفیت تازه مشهود است.
  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 18459
کلمات کلیدی

تصاویر

فیلم ها