• 1402/01/21 - 09:07
  • - تعداد بازدید: 2269
  • - تعداد بازدیدکننده: 1637
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZQ6a

گزارش عملكرد نوروزي شهردار بندرعباس در صحن شورا

گزارش عملكرد نوروزي شهردار بندرعباس در صحن شورا

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداري بندرعباس در اولين جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر بندرعباس كه با ميزباني ريس و اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر برگزار شد شهردار بندرعباس گزارش عملكرد حوزه هاي مختلف شهرداري را در ايام نوروز ارائه نمود.


نوباني ضمن تشكر از همه سازمانها و نهادهاي همكار در ايام نوروز گفت با تلاش تمركز و برنامه ريزي هاي به عمل آمده خدمات به صورت شبانه روزي به گردشگران و مسافران ارائه شد.
شهردار بندر عباس افزود جلسات اوليه و تشكيل ستاد استقبال از بهار در آذر ماه سال ١٤٠١ تشكيل شد و اين جلسات تا اسفند ماه ادامه داشت كه به لطف خداوند و تلاش همكارانم ميزبان شايسته اي براي هم وطنان بوديم.
شهردار بندرعباس خاطر نشان كرد نوروز ١٤٠٢با تمركز بر افزايش خدمات و زيبايي هاي بصري شهر بندرعباس توانستيم چهره اي متفاوت از شهر بندرعباس را به نمايش بگذاريم كه اين روند ادامه خواهد داشت و سال جديد هم در جهت افزايش زيبايي ها و سيما و منظر شهري برنامه هاي زيادي را تدوين و در نظر گرفته ايم.
نوباني تصريح كرد شهر علاوه بر توسعه عمراني و زير ساختي و فرهنگي و اجتماعي به شدت به معقوله زيبايي و سيما و منظر شهري نياز دارد چرا كه بخش اعظمي از هويت شهري در سيماي شهر مجسم ميشود.
همچنين در اين جلسه پس از ارائه گزارش مريم پاسالار مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداري بندرعباس پيرامون اهميت خواهر خواندگي و عملكرد امور بين الملل شهرداري بندرعباس در يك سال گذشته و توضيحات ريس كميسيون فرهنگي شورا پيرامون خواهر خواندگي شهر بندرعباس با بندر نينگبو چين اين پيشنهاد به راي گذاشته شد كه با موافقت اعضاي محترم شورا اين اتفاق به زودي با امضاي تفاهم نامه رقم خواهد خورد.
در بخش ديگري از دستور جلسه شورا پس از طرح و قرائت درخواست شهرداري پيرامون پرداخت پاداش به كارمندان و بن ماه مبارك رمضان به كليه پرسنل اين دو مورد با راي حداكثري اعضاي شورا مصوب شد.















































 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 15609
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید