• 1400/08/16 - 17:48
  • - تعداد بازدید: 1440
  • - تعداد بازدیدکننده: 298
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZVX9
شهردار بندرعباس: ايجاد تحول در بازرسی شهرداری يک ضرورت است

بازديد شهردار بندرعباس از مديريت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس

شهردار خبر داد: اورژانس خدمات شهری در بازرسی شهرداری راه اندازی می‌شود و همه گزارشات بازرسی به روز ارائه، بررسی و نتيجه آن اعلام خواهد شد.

شهردار خبر داد: اورژانس خدمات شهری در بازرسی شهرداری راه اندازی می‌شود و همه گزارشات بازرسی به روز ارائه، بررسی و نتيجه آن اعلام خواهد شد.


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندر عباس، شهردار نوبانی از بازرسی و سامانه پاسخگويی به مردم ١٣٧ بازديد كرد.
وی در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان واحدهای مختلف و بررسی مشکلات آنان، با ارائه توصیه های لازم به پرسنل در خصوص حضور در محل کار و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.
شهردار بندرعباس ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی پرسنل بازرسی شهرداری، تسریع در رفع مشکلات مربوط به شهروندان را از ضروری ترین امور دانست.
نوبانی افزود: بايد اكيپ های نظارتی تشكيل شود و كل شهر مورد بررسی و بازرسی قرار گيرد، سيستم بايد روز شمار داشته باشد و در كنترل پروژه ها دقت شود تا پروژه ها سر موعد مقرر به پايان برسد.
وی عنوان كرد بازرسی بايد تيزبين و هوشيار باشد و پرسنل عادت به پاسخ گويی واقعی کنند.
شهردار بندرعباس بيان داشت اگر بازرسی ها مستمر مداوم و اثرگذار نباشد اعتماد مردم سلب می‌شود و بی‌اعتمادی نتيجه ای جز بی‌اعتنائی شهروندان به محيط شهری ندارد.
اين مقام مسول در بخش ديگری از سخنان خود گفت: بازرسی بايد به دنبال حل معظلات و مشكلات باشد و با دقت همه موارد را رسيدگی كند. اورژانس خدمات شهری در بازرسی شهرداری راه اندازی شود و همه گزارشات بازرسی به روز ارائه و بررسی و نتيجه آن اعلام می‌شود.


شهردار در بخش ديگری از سخنان خود تاكيد كرد :مناطق توسط بازرسی بر اساس تماس مردم و حل مشكل ارزيابی می شوند و هيچ گونه كم كاری در راستای خدمات رسانی قابل قبول نيست.
در اين جلسه علی عامری مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس گزارشی از عملكرد و فعاليت های اين مديريت ارائه داد و برنامه های آتی خود را تشريح كرد.















 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11681
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید