• 1400/11/17 - 17:16
  • - تعداد بازدید: 766
  • - تعداد بازدیدکننده: 150
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zbma
شهردار بندرعباس خبر داد:

بودجه ١٤٠١بر محور توسعه همه جانبه شهر تدوين شده است/ بودجه سال آینده شهرداری بندرعباس به "۲۴۵۰میلیارد تومان" رسید

شهردار بندرعباس بودجه پیشنهادی۲۴۵۰میلیاردتومانی شهرداری بندرعباس در سال ۱۴۰۱ را به شورای شهر ارائه کرد.

شهردار بندرعباس بودجه پیشنهادی۲۴۵۰میلیاردتومانی شهرداری بندرعباس در سال ۱۴۰۱ را به شورای شهر ارائه کرد.
شهردار بندرعباس گفت: بودجه ١٤٠١بر محور توسعه همه جانبه شهر تدوين شده است واحداث بوستان ۵۰ هکتاری، تقاطع طلاییه و تکمیل بلوار شرقی ازجمله پروژه‌های عمرانی شاخص در سال ۱۴۰۱است.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی با حضور در بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس بودجه پیشنهادی شهرداری در سال ۱۴۰۱ را به رئیس شورا تحویل داد تا مراحل بررسی و تصویب آن طی شود.
مهدی نوبانی با اشاره به روند بودجه شهرداری بندرعباس در سال ۱۴۰۱ گفت: بودجه ی پیشنهادی سال آینده ی شهرداری بندرعباس با ۴۰درصد افزایش نسبت به سالجاری به ۲۴۵۰میلیارد تومان رسید.
نوبانی بیان کرد: از این مقدار ۵۰درصد شامل بخش هزینه‌های جاری است که برابر با ۱۲۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سهم هزینه‌های جاری شهرداری ۸۰۰میلیارد تومان صرف پرداخت حقوق و دستمزد می‌شود که ۵۰۰ میلیارد حقوق و دستمزد نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی و شرکتی است و ۳۰۰میلیارد تومان هم مربوط به بخش تنظیف و فضای سبز است.
شهردار بندرعباس تصریح کرد: سهم بودجه ی تملک سرمایه ای شهرداری در سال آینده 50 درصد است که شامل اجرای پروژه های عمرانی و پرداخت دیون می باشد.
نوبانی گفت: تلاش كرده ايم از بخشی نگری و تک بعدی بودن در بودجه فاصله گرفته و به توسعه پايدار شهر در همه حوزه ها ورود كنيم و بودجه ١٤٠١بر اساس نياز سنجی و مطالعات دقيق تدوين شده است.
شهردار بندرعباس اظهار داشت: اولویت بودجه عمرانی سال آینده با توجه به بخشنامه بودجه ابلاغی١٤٠١ وزارت کشور، تکمیل پروژه های ناتمام بوده و پروژه های شاخص پیش بینی شده، تکمیل پروژه اولویت پنجم(بلوار طالقانی) احداث بوستان ۵۰ هکتاری، تقاطع طلاییه و تکمیل بلوار شرقی ازجمله پروژه‌های عمرانی شاخص در سال آینده است.
وی اضافه کرد: تاکنون 75درصد از بودجه ی امسال محقق شده که امیدواریم تا پایان سال به80-90درصد برسد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 13178
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید