• 1400/08/03 - 11:58
  • - تعداد بازدید: 966
  • - تعداد بازدیدکننده: 257
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZaW9

تجليل از افتخارآفرينان و مدال آوران كاركنان شهرداري و اصحاب رسانه در حوزه ورزش

آيين تجليل از مدال آوران كاركنان شهرداري بندر عباس در رشته هاي دوميداني ،واليبال ساحلي ،دارت، دوميداني و شطرنج برگزار شد

آيين تجليل از مدال آوران كاركنان شهرداري بندر عباس در رشته هاي دوميداني ،واليبال ساحلي ،دارت، دوميداني و شطرنج برگزار شد


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداري بندر عباس به همت كميته ورزشي و تفريحات سالم شهرداري بندر عباس مراسم تجليل از افتخار آفرينان و مدال آوران و كاركنان ورزشكار با حضورنوباني شهردار بندرعباس ،امياري مدير كل ورزش و جوانان استان هرمزگان و آقايان عباسي، كناري نژاد و سالاري، رييسي و خانم ها عامري و جراره اعضاي شوراي اسلامي شهر برگزار شد
شهردار بندرعباس ضمن تقدير از كاركنان ورزشكار با تاكيد بر گسترش فعاليت هاي ورزشي در بين كاركنان شهرداري برنامه ريزي وًتداوم اين امر را واجب دانست.
وي افزود : شور و نشاط و سلامت كارمندان در محل خدمت باعث ايجاد طراوت شادابي و اخلاق نيك و تكريم ارباب رجوع مي شود و شهرداري ها هدفي جز خدمت به مردم ندارند و بر اساس همين امر بايد روحيه كارمندان تقويت شود.


نوباني گفت : جسم سالم فكر سالم را به ارمغان مي آورد و دستور دين مبين اسلام در مساله ورزش هم تاكيد بر تحرك و پويايي و طراوت است.


وي گفت :خدمت به مردم نيازمند داشتن جسم سالم است و كاركنان بايد در جهت تربيت جسم و روح خود گام بردارند وروحيه خود را در محيط كار با مسوليت پذيري و وجدان كاري تقويت نمايند.


اين مقام مسول تصريح كرد :در بخش رسانه و اطلاع رساني اخبار ورزشي شهرداري بانوان به طور جدي حضور داشته باشند و نقش اجتماعي و رسانه اي خود را در اين حوزه ايفا كنند.


در ادامه اين مراسم امياري مدير كل ورزش و جوانان از توجه ويژه شهرداري به ورزش كاركنان تقدير و تشكر كرد و بر توسعه ورزش همگاني و ترغيب مردم به ورزش تاكيد نمود.


وي با اشاره به اينكه شهرداري ها در فرهنگ سازي بسيار اثر گذار هستند افزود: با تامل شهرداري و اداره كل ورزش و جوانان ميتوان مسيرهاي ناهموار توسعه ورزش شهر بندرعباس را هموار كرد.


همچنين حسن سالاري عضو شوراي اسلامي شهر بندر عباس از زحمات مجموعه شهرداري تقدير و تشكر كردند و اهميت ورزش كاركنان را امري واجب دانستند.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11581
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید