• 1401/02/10 - 22:44
  • - تعداد بازدید: 1001
  • - تعداد بازدیدکننده: 270
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Z4ta
شهردار بندرعباس گفت:

جامعه بدون كارگر قطعا امكان هيچ توسعه و رشدی در آن ميسر نمی باشد/ با وجود كارگران شهر هميشه در جنب جوش و تكاپو خواهد بود

شهردار بندرعباس گفت: كارگران سرمايه های يک ملت هستند كه مولد همه حركتهای موثر و مفيد در جامعه اند، جامعه بدون كارگر قطعا امكان هيچ توسعه و رشدی در آن ميسر نمی باشد.

شهردار بندرعباس گفت: كارگران سرمايه های يک ملت هستند كه مولد همه حركتهای موثر و مفيد در جامعه اند، جامعه بدون كارگر قطعا امكان هيچ توسعه و رشدی در آن ميسر نمی باشد.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، جمعی از مسولین استانی و مدیران شهرداری در سالن فجر بندرعباس با حضور پرشور کارگران مجموعه شهرداری برگزار شد، با تبریک روز جهانی كار و كارگر، روز ملی خليج فارس و همچنين نهم ارديبهشت ماه روز شوراها بیان کرد: جايگاه کارگران در مجموعه شهرداری برای بنده همواره مهم و قابل تكريم و تحسين بوده و هست، بدانيد شهرداری بندرعباس با افتخار با حضور و تلاش ارزشمند شما در همه فعاليت ها سربلند و پيروز است.
مهدی نوبانی گفت: صیانت از کارگران یک وظيفه مهم است كه امروز بر دوش همه ماست و بنده بارها به مديران و مسئولين مناطق و سازمانها گفته‌ام، همه توان را به کار بگیرید تا کارگری ناراضی نباشند.
شهردار بندرعباس در ادامه افزود: اختصاص یک روز به کارگران شاید به لحاظ تشریفات و تعظیم باشد و گرنه هر روز، متعلق به کارگران است.
نوبانی تصریح کرد: اگر شهری رو به رشد برود، با دست شما کارگران عزیز رو به رشد می رود و اگر شهری رو به انحطاط برود، باز هم با شماست که رو به انحطاط می رود؛ با کار نکردن یا کم کار کردن یا علاقه به کار نداشتن است که رو به انحطاط می رود، شهرها و كشورها امروز بدست كارگران اموراتشان ميچرخد.
نوبانی در پایان اظهار کرد: انشالله با تلاش و همدلی و همراهی همديگر همواره مجموعه شهرداری در مسير رشد و تعالی وترقی باشد و قطعا با وجود كارگران شهر هميشه در جنب جوش و تكاپو خواهد بود و مسير توسعه شهر هموار تر از ديروز خواهد شد.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 13570
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید