• 1394/10/30 - 11:25
  • - تعداد بازدید: 1248
  • - تعداد بازدیدکننده: 177
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /Zar
با افزایش 18 درصدی؛

شهردار بندرعباس لایحه بودجه سال 95 را تقدیم شورای اسلامی شهر داد

شهردار بندرعباس لایحه پیشنهادی بودجه سال آتی را با افزایش 18 درصدی تقدیم شورای اسلامی شهر کرد.



 شهردار بندرعباس لایحه پیشنهادی بودجه سال آتی را با افزایش 18 درصدی تقدیم شورای اسلامی شهر کرد.




به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده در یکصد و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار تقدیم لایحه بودجه سال 95 شهرداری بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: علیرغم تمام مشکلات اقتصادی که در کشور شاهد هستیم، با حمایت‌های شورای اسلامی شهر فعالیت‌های خوبی در بندرعباس صورت گرفته اما برای رسیدن به وضع مطلوب‌تر، نیاز به برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر داریم.




وی با بیان اینکه امروزه اقتصاد یکی از مهمترین ارکان توسعه است، افزود: اقتصاد شهرداری با اقتصاد بخش‌های مردمی گره خورده و در واقع شهرداری‌ها، بیشترین وابستگی را به اقتصاد مردمی دارند.




شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: هیچ دستگاهی برای پرداخت حقوق کارکنان خود، نیاز به تلاش ندارد، در حالی که شهرداری‌ها باید به این منظور تلاش و برنامه مدون داشته باشند.




امینی‌زاده با بیان اینکه بخشی از درآمدهای شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده و بخشی دیگر از عوارضات، مالیات‌های شهری و جرائم تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: هرچه اقتصاد کشور بالنده‌تر باشد، شهرداری‌ها نیز می‌توانند خدمات بهتری را ارایه کنند.




وی تصریح کرد: در سال‌های 92 و 93، بودجه شهرداری بیش از میزان تعهد شده تحقق یافت و این مسئله حاصل تلاش، برنامه‌ریزی و کوشش‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف شهرداری بوده است.




شهردار بندرعباس ادامه داد: در سال جاری، به دلیل رکود اقتصادی که گریبان‌گیر کل کشور است، کمبود نقدینگی در مجموعه شهرداری احساس می‌شود اما با این وجود، ناراضی نیستیم و تمام تلاش را برای انجام هرچه بهتر امور به کار گرفته‌ایم.




امینی‌زاده اضافه کرد: تا کنون حدود 85 درصد از مجموع بودجه تعهدی امسال تحقق یافته و در فصل پایانی سال نیاز به نقدینگی، بیش از گذشته احساس می‌شود.




وی با اشاره به برگزاری جلسات مدون برای تدوین هرچه بهتر بودجه سال آتی، گفت: پرداختن به مسائل بافت فرسوده، یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری بندرعباس طی سال آینده خواهد بود.




شهردار بندرعباس ادامه داد: ساماندهی حمل و نقل شهری و بهبود عبور و مرور، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و غیره، جزو مهمترین اولویت‌های شهرداری بندرعباس در سال 95 است.




امینی‌زاده تصریح کرد: در مجموع بودجه جاری و عمرانی شهرداری بندرعباس برای سال آینده، حدود 18 درصد افزایش در نظر گرفته شده است.




وی با بیان اینکه بودجه شهرداری بندرعباس در سال آینده باید انقباضی باشد، اظهار کرد: در سال 95 بخش عمده‌ای از سرفصل‌های سال جاری در تحقق بودجه، حفظ و تقویت خواهند شد.




اضافه می‌شود، با تقدیم لایحه بودجه سال 95 توسط شهردار بندرعباس به شورای اسلامی شهر بندرعباس، لایحه پیشنهادی در کمیسیون‌های مختلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در جلسه‌ای مجزا به رأی گذاشته می‌شود


.



 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 466
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید