• 1394/08/12 - 13:28
  • - تعداد بازدید: 1025
  • - تعداد بازدیدکننده: 131
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zjo
شهردار بندرعباس در دیدار با مدیرکل جدید صدا و سیما:

صدا و سیما نقش مهمی در نهادینه کردن آموزه‌های شهروندی دارد

شهردار بندرعباس گفت: صدا و سیما مهمترین بخش در نهادینه کردن آموزه‌های حقوقی، اجتماعی، شهروندی و غیره بین مردم است.

شهردار بندرعباس گفت: صدا و سیما مهمترین بخش در نهادینه کردن آموزه‌های حقوقی، اجتماعی، شهروندی و غیره بین مردم است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده در دیدار با مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس، ضمن تبریک انتصاب وی و آرزوی موفقیت در این سمت حساس، اظهار کرد: در مسائل فرهنگی، صدا و سیما و شهرداری هم‌گام و هم‌راستا هستند.
وی با اشاره به جایگاه رسانه ملی در کشورمان، افزود: همان طور که در کلام امام‌خمینی(ره) آمده است، صدا و سیما حساس‌ترین دستگاه تبلیغاتی ایران اسلامی است که به همین دلیل باید برای این حوزه برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی صورت پذیرد.
شهردار بندرعباس با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس دارای محبوبیت زیادی در میان مردم استان هرمزگان می‌باشد، خاطرنشان کرد: اثرگذاری صدا و سیما می‌تواند به نسل‌های جدید در انتقال مفاهیم کمک شایانی داشته باشد.
امینی‌زاده همچنین ضمن اشاره به برخی از تعاملات صدا و سیما با مجموعه شهرداری بندرعباس، گفت: در حوزه‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ شهروندی، می‌توان بسته‌های ارزشمند و مطلوبی ارایه و آنها را پیاده‌سازی کرد.
وی با اظهار اینکه صدا و سیما مهمترین بخش در نهادینه کردن آموزه‌های حقوقی، اجتماعی، شهروندی و غیره بین مردم است، اظهار کرد: آگاه شدن مردم در رابطه با مسائل و قوانین حقوقی باعث کاهش معضلات اجتماعی می‌شود که به سود جامعه است.
در ادامه نیز جلایی، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس ضمن تقدیر از نگاه شهرداری در حوزه رسانه، گفت: این دو مجموعه می‌توانند تعاملات سازنده زیادی با یکدیگر داشته باشند.
مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: بندرعباس شهر فرصت‌هاست و باید از همه ظرفیت‌ها برای شکوفایی و توسعه آن استفاده کرد.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 304
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید