• 1400/08/18 - 12:49
  • - تعداد بازدید: 1430
  • - تعداد بازدیدکننده: 247
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZaY9

پاکبانان درخط مقدم خدمات رسانی به شهروندان می باشند/ برگزاری دوره آموزشی ایمنی نیروهای پاکبان معابر بندرعباس

شهردار بندرعباس گفت: فعالیت پاکبانان در خدمات رسانی بهینه به شهروندان کاملاً مشهود است و پاکبانان با تلاش بی وقفه خود در خط مقدم خدمات رسانی به شهروندان قرار دارد.

شهردار بندرعباس گفت: فعالیت پاکبانان در خدمات رسانی بهینه به شهروندان کاملاً مشهود است و پاکبانان با تلاش بی وقفه خود در خط مقدم خدمات رسانی به شهروندان قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی ارتباطات و اموربین الملل شهرداری بندرعباس؛ مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در مراسم برگزاری این دوره آموزشی با تأکید بر ضرورت حفظ جان و سلامتی پاکبانان بیان کرد: حفظ جان و سلامتی این نیروهای خدوم و پرتلاش حائز اهمیت است و شهرداری در تأمین تجهیزات کار و البسه پاکبانان توجه ویژه ای داشته باشد تا آنان با خیالی آسوده مشغول به کار باشند.
این مقام مسئول گفت: سلامت جامعه به تلاش پاکبانان بستگی دارد و کار پاکبانان به دلیل پاکسازی شهر و معابر حائز اهمیت است.
شهردار بندرعباس در ادامه با تأکید بر تداوم این دوره های آموزشی نقش آموزش و مهارت آموزی در ارائه هر چه بهتر وبیشتر خدمات به شهروندان مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: توجه سازمان پسماند به برگزاری دوره های آموزشی در جهت بهبود کیفیت و کار خدمات رسانی قابل تقدیر است و برگزاری این دوره های آموزشی نقش مؤثری در کاهش حوادث برای پاکبانان دارد.
نوبانی تصریح کرد: سازماند پسماند در زمینه آموزش شهروندی و فرهنگ جداسازی زباله های تر و خشک نیز ورود کند تا با همراهی و مشارکت شهروندان شاهد شهری پاکیزه و سالم باشیم.
شهردار بندرعباس گفت: پرداخت حق و حقوق ومزایای شغلی پاکبانان و ارائه خدمات رفاهی به آنها از اولویت های اصلی شهرداری میباشد.
نوبانی از پلیس راهور ومجموعه انتظامی به جهت همراهی با مجموعه شهرداری تشکر نمود و گفت: پاکبانان نیازمند حمایت مجموعه پلیس ونیروی انتظامی می باشند.
قابل ذکر است؛ پاکبانان مناطق چهارگانه شهرداری که کار تنظیف خیابان ها و معابر اصلی و پر تردد شهر را بر عهده دارند در این دوره حضور داشتند و این دوره آموزشی با همکاری پلیس راهور استان برگزار شد و کارشناس پلیس نکات لازم جهت ایمنی و حفظ جان پاکبانان در حین انجام کار به خصوص در معابر پر رفت و آمد آموزش دادند.


































 
 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11695
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید