• 1401/09/16 - 20:10
  • - تعداد بازدید: 1368
  • - تعداد بازدیدکننده: 912
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZSRa

دانشجویان در حوزه فرهنگ شهروندی یاری گر مجموعه شهرداری باشند

شهردار بندرعباس گفت: دانشجویان باید درزمینه مطالبات شهروندی وفرهنگی پیشتاز باشند وبه کمک دستگاه های اجرایی بیایند.

شهردار بندرعباس گفت: دانشجویان باید درزمینه مطالبات شهروندی وفرهنگی پیشتاز باشند وبه کمک دستگاه های اجرایی بیایند.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی باحضوردرمراسم گرامیداشت 16آذرماه وروزدانشجو که در دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد، باتبریک این روزبزرگ به جامعه دانشگاهی عنوان کرد: توصیه ایی که به دانشجویان و جوانان دارم این است که همواره بااعتماد به نفس باشند و در حوزه رفتار سازمانی و اجتماعی تحقیق و فعالیت نمایند.
شهردار بندرعباس با بیان اینکه دانشجویان در حوزه فرهنگ شهروندی می توانند یاری گر مجموعه شهرداری باشند، تصریح کرد: دانشجویان باید درزمینه مطالبات شهروندی و فرهنگی پیشتاز باشند و به کمک دستگاه های اجرایی بیایند و درشهرداری نیز از ایده های نوین مرتبط با وظایف و فعالیت های شهرداری درتوسعه شهرسازی وخدمات بهینه به شهروندان حمایت می کنیم.
نوبانی افزود: ازدانشجویان مستعد دعوت می نماییم تا با ایده، راهکاروپیشنهادات خود به مجموعه شهرداری یاری رسانده و از مزایای تشویق و دریافت حق الزحمه بهره مند گردند .
نوبانی در پایان گفت: ارتباط شهرداری با دانشگاه، به توسعه و پیشرفت شهر کمک می کند و امیدواریم با همراهی و مشارکت دانشجویان به مجموعه شهرداری، شاهد شهری آباد و توسعه یافته باشیم.
گفتنی است؛ مراسم ۱۶ آذر (روز دانشجو) با حضور محمد حسن قدیری ابیانه، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام وسفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا، محمد حسین رنجبر،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام اسماعیل پاک نژاد، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس ، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس و جمعی از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.


































































 
 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 14585
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید