• 1401/08/29 - 19:34
  • - تعداد بازدید: 1196
  • - تعداد بازدیدکننده: 821
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZcQa

توسعه ساحل یکی از اولویتهای شهرداری بندرعباس است / احداث بلوار ساحلی شرقی در راستای خدمت رسانی بهینه به شهروندان

شهردار بندرعباس گفت: به منظور دسترسی آسان شهروندان به سواحل مکران بلوار ساحلی شرقی در حال احداث است.

شهردار بندرعباس گفت: به منظور دسترسی آسان شهروندان به سواحل مکران بلوار ساحلی شرقی در حال احداث است.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی با اشاره به اینکه احداث بلوار ساحلی شرق بندرعباس کار بزرگی برای این شهر است، بیان کرد: توسعه سواحل برای فراهم کردن زمینه بیشتر استفاده شهروندان یکی از اولویت‌های ما در شهر بندرعباس است.
شهردار بندرعباس گفت: بلوار ساحلی شرق بندرعباس به‌طول ۱۳ کیلومتر در ضلع شرقی شهر بندرعباس به‌منظور دسترسی به سواحل بکر این منطقه، توسعه گردشگری، استفاده مناسب از دریا و تامین امنیت منطقه شرق بندرعباس توسط شهرداری اجرا شده است.
نوبانی تصریح کرد: این بلوار که به ساحل مکران مشرف است با ۱۳ کیلومتر طول و عرض ۱۱۰ متر شامل دو مسیر کندرو ۹ متری، دو مسیرتندرو ۱۴ متری، پیاده رو، دو مسیر ۶ متری دوچرخه سواری و همچنان دو طرف ۱۹ متر فضای سبز و نورپردازی به منظور دسترسی آسان شهروندان احداث شده است.
این مقام مسئول در ادامه افزود: امتداد این جاده در فاز آنتی به طول ۱۰ کیلومتر به عرض ۲۵ متر آسفالت در دو مسیر رفت و برگشت انجام شده است.
شهردار بندرعباس گفت: در حال حاضر پروژه ساحلی شرق بندرعباس حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ۳ فاز بعنوان بزرگترین بلوار ساحلی و توریستی خاورمیانه درحال اجرا است که امیدوارم با اتمام این پروژه در آینده ی نزدیک شاهد یکی از زیباترین و پر جاذبه‌‌ترین بلوار ساحلی در کشور در شهر بندرعباس باشیم.











































  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 14490
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید