• 1401/03/22 - 15:56
  • - تعداد بازدید: 1226
  • - تعداد بازدیدکننده: 518
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /Zkwa

اختتاميه چهاردهمين المپياد ورزشی كاركنان شهرداری بندر عباس يادبود شهيد ابراهيم هادی برگزار شد

اختتاميه چهاردهمين المپياد ورزشی كاركنان شهرداری بندر عباس يادبود شهيد ابراهيم هادی برگزار شد

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس اين مراسم در سالن فردوسی شهرداری با حضور مرودی زاده فرماندار بندرعباس


نوبانی شهردار ،مديران سازمانها و مناطق و جمعی از پرسنل و شركت كنندگان در مسابقات برگزار شد.


در اين مراسم شهردار بندر عباس گفت : ايجاد شور و نشاط كاركنان بعد از روزهای سخت كرونايی از مهمترين اهداف برگزاری اين المپياد بود كه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اين اتفاق بزرگ مزين بنام شهيد والا مقام ابراهيم هادی رقم خورد و الحمدالله امروز اختتاميه اين المپياد را برگزار می كنيم.


نوبانی با اشاره به اهميت ورزش كاركنان اظهار داشت :از تلاشهای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و آقای جهانداری تشكر ميكنم ١١٠٠ نفر از پرسنل در اين المپياد به عنوان شركت كننده و ورزشكار حضور داشتند و برای شهرداری افتخار است كه مديران ،كارگران ،كارمندان آن با شور و اشتياق بحث ورزش را دنبال ميكنند و در مسابقات ورزشی حضوری فعال دارند.


شهردار آمادگی جسمانی و آمادگی روحی روانی را برای انجام امورات مردم بسيار مهم دانست و تاكيد كرد : قهرمانی تيم اتش نشانی يعنی اينكه آماده ترين سازمان ما در شهرداری آتش نشانی است و خوب اين مساله دور از ذهن و عجيب هم نيست زيرا آتش نشانان مرتب در حال ورزش تمرين و آماده سازی خود هستند ،سلامت جسم و روح در كنار هم ميتواند نشاط و سرزندگی و انرژی بيشتری را به سازمان تزريق كند و پرسنل با روحيه ای بالاتر به امورات مردم رسيدگی نمايند.


مهدی نوبانی تصريح كرد : بزرگان و پيشكسوتان ورزش استان از روند برگزاری المپياد ورزشی كاركنان شهرداری در دوازده رشته ديدن و حمايت كردند و اين مساله اهميت موضوع ورزش سازمانی را نشان ميدهد كه بايد تقويت شود و جايگاه ويژه ای در سازمان برای آن تعريف نماييم.


شهردار بندرعباس خاطر نشان كرد : ايجاد فضای مناسب برای تقويت بعد جسمانی و بعد روحانی پرسنل امری بسيار مهم است و بايد ورزش پرسنل را به سمت سويی ببريم كه علاوه بر رشته های تخصصی برنامه و راهكار مناسب برای تقويت ورزش همگانی در شهر داشته باشيم.


نوبانی در ادامه گفت :سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در سال آينده انشالله برای ٣ الی ٤ هزار نفر برنامه ريزی كند و مقدمات اين جهش برای شركت كنندگان از الان اماده شود ،اين نيازمند زمينه سازی و تشويق است كه اثرات بسيار مثبتی برای داشتن يك سازمان پر نشاط دارد.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها,سیاسی,اجتماعی,فرهنگی,ورزشی
  • کد خبر : 13757
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید