• 1401/01/02 - 21:18
  • - تعداد بازدید: 1158
  • - تعداد بازدیدکننده: 499
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zupa

بازديد از ستاد استقبال از بهار

بازديد از ستاد استقبال از بهار

به گزارش مديريت ارتباطات و اموربين الملل شهرداری بندرعباس مهدی نوبانی شهردار بندرعباس ، منصور آرامی نماينده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ،اعضای شورای اسلامی شهر به همراه مديران شهری از ستاد استقبال بهار بندرعباس بازديد كردند.


منصور آرامی در بازيد از ستاد استقبال از بهار بيان داشت تلاش و كوشش دستگاها و مجموعه شهرداری برای ميزبانی از هموطنان در شهر كاملا محسوس و ملموس است و اين مساله نشانگر علاقه و دلسوزی مسولين شهر است.


نماينده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان كرد:مساله انگيزه و هدف در اجرای برنامه های استان و شهر بندرعباس كاملا مشخص است و اهداف در جهت پويايی استان و شهر بندرعباس و ايجاد اشتغال پايدار برای مردم و شهروندان بايد باشد.


دكتر آرامی با اشاره به اهميت ويژه شهرهای بندری تاكيد كرد بايد منابع مالی شهرداری ها از طريق پرداخت عوارض غير مستقيم و ارزش افزوده تامين شود تا بتوانيم خدمات بهتری به شهروندان بدهيم و مردم ترغيب شوند مقصد اول گردشگری و تفريح خود را استان هرمزگان و شهر بندرعباس قرار دهند.


وي افزود: اگر اقتصاد شهری پويا شود اشتغال به وجود خواهد آمد و ورود گردشگران به شهر يعنی پويايی اقتصادی منطقه و ايجاد شغل برای شهروندان پس بايد شرايطی ايجاد شود كه اقتصاد شهری پر رونق و پر رنگ تر شود.


مهدی نوبانی شهردار بندرعباس اظهار داشت :همكارانم تلاش كرده اند شرايطی را فراهم كنند تا ميهمانان و گردشگران در آرامش و آسايش به شهر بندرعباس سفر كنند.


وی گفت:زيبا سازی المانهای شهر ، رنگ آميزی ، كاشت گلهای فصلی ، فعاليت های حوزه شهر خلاق و نمايشگاه صنايع دستی در بوستان غدير ،نمايشگاه عكس ، بروشور نقشه راهنما ، تبليغات و فضا سازی محيط شهری و همه اقدامات انجام شده در راستای دغدغه های همكارانم در مجموعه شهرداری براي ميزبانی شايسته از هموطنان بوده است.


شهردار بندرعباس يادآور شد: همه ظرفيت نيروی انسانی شهرداری در ايام نوروز به صورت شيفتی در طول شبانه روز آماده خدمت رسانی می باشند و ستاد استقبال از بهار با همراهی همه سازمانها و ارگانها در طول شبانه روز در خدمت مسافرين و گردشگران می باشد.



















































 
 
 
 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها,سیاسی,اجتماعی,فرهنگی,ورزشی
  • کد خبر : 13367
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید