• 1403/05/24 - 12:53
  • - تعداد بازدید: 276
  • - تعداد بازدیدکننده: 269
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /Zhbb

بازدید دوره ای شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های فعال شهرداری بندرعباس

شهردار بندر عباس به همراه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بندر عباس، معاون عمرانی و معاون حمل و نقل از پروژه های فعال شهر بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس در این بازدید که در روز سه شنبه ۲۳ مرداد ماه صورت پذیرفت بررسی روند پیشرفت پروژه ها نحوه عملکرد پیمانکاران و میزان پیشرفت پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت. 
در این بازدید عیسی عباسی رییس شورای اسلامی، حجت السلام عبدالرضا حیدری سراجی، مصیب نظری، فریده عامری، احمد کناری نژاد اعضای شورای شهر ،حمید حیدری پوری معاون حمل و نقل و ترافیک ،حسین  بازماندگان معاونت  عمران و امور زیر بنایی و حمید حقانی مدیر عمرانی معاونت عمران و امور زیربنایی شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندر عباس را همراهی کردند.
در بازدید از دو پروژه تقاطع غیر همسطح شهید تختی نژاد و شهید زارعی رییس شورای شهر و شهردار بندرعباس پیرامون تزریق و تامین بودجه لازم به پروژه ها جهت سرعت عمل بخشیدن به عملیات احداث و تکمیل پروژه ها و رفع موانع و معارض تاکید نمودند.
شهردار بندرعباس در بازدید از پروژه واقع در بلوار امام حسین خاطر نشان کرد : پروژه های فعال شهری باید در زمانهای تعیین شده به بهره برداری برسند تا مشکلات و گره های ترافیکی مناطق منتهی به بلوار امام حسین (ع)، چهار راه پردیس ،گفتگوی تمدنها و سایر مسیر های حد فاصل تقاطع غیر همسطح شهید تختی نژاد رفع شود.
نوبانی از صبر و حوصله شهروندان سپاسگذاری نمود و بیان داشت همکاری شهروندان در اجرای پروژه های بزرگ شهری باعث دلگرمی و قوت قلب ما می شود ،چرا که شهر بندر عباس با کمک و همکاری مردم در مسیر پیشرفت بهتری قرار خواهد گرفت و مدیران شهری شهروندان را به عنوان همراهان و همکاران خود در کنار خود می بینند و این ارتباط باعث می شود روند اجرای پروژه ها با سرعت پیش رود.
همچنین در بازدید از پروژه های دو تقاطع غیر همسطح شهید زارعی و شهید تختی نژاد رییس شورای اسلامی بر سرعت بخشیدن به روند کار تاکید نمود و از پیشرفت و فعالیت عمرانی پل شهید زارعی ابراز رضایت نمود و گفت تکمیل پروژه ها در زمان مقرر و معلوم موجب امید آفرینی و تقویت اعتماد در بین مردم می شود.
حسین بازماندگان معاون عمران و امور زیر بنایی شهرداری بندرعباس نیز در این بازدید ها در مورد روند پیشرفت و کار پروژه ها و میزان تقریبی و زمان تکمیل و نقشه راه و اجرای عملیات های عمرانی مختلف تا به نتیجه رسیدن کامل پروژه ها توضیحات لازم را ارایه نمود. 
بازماندگان افزود :با توجه به گرمای طاقت فرسا ، ‌سختی و مشقت کار در فصل گرما عملیات های سنگین بتن ریزی ،کانال کشی و پیشرفت هم زمان در بخشهای مختلف پلها به طور جدی و به سرعت در حال انجام است و با پیگیری همکاران در مجموعه معاونت عمران رفع مشکلات و معارض با سازمانهای مختلف از مسیر اداری و قانونی پیگیری شده و هیچ خللی در اجرای پروژه ها به وجود نخواهد آمد.
  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 19112

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید