• 1401/10/24 - 17:05
  • - تعداد بازدید: 1840
  • - تعداد بازدیدکننده: 1058
  • زمان مطالعه1 : 3 دقیقه
  • /Z6Wa

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و مادر به همت شهرداری بندرعباس

جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز تکریم از زن و مادر ویژه بانوان شهرداری بندرعباس به همت مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، اداره رفاه و سلامت شهرداری، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس در باغ گلها با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، مدیران و معاونین شهرداری و بانوان شاغل در شهرداری بندرعباس برگزار شد.

جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز تکریم از زن و مادر ویژه بانوان شهرداری بندرعباس به همت مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، اداره رفاه و سلامت شهرداری، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس در باغ گلها با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، مدیران و معاونین شهرداری و بانوان شاغل در شهرداری بندرعباس برگزار شد.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا ام ابیها سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن و مادر با اشاره به فضائل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا، بیان کرد: حضرت زهرا سلام الله علیه افتخاری برای اسلام و دنیا هستند و  بانویی شجاع، با ایمان و متعهد بود که در همه عرصه به معنای کامل حضوری باتقوا و تاثیرگذاری داشتند که همه زنان باید از این حضرت و زندگی کوتاه ایشان الهام بگیرند.
نوبانی گفت: باید تلاش شود با تکیه بر تعالیم همه معصومین و توسل به ارواح طیبه آنها، ظرفیتی در خودمان به وجود بیاوریم تا افراد مؤثر و تحول آفرینی همچون حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باشیم.
شهردار بندرعباس تصریح کرد: رشد و تعالی جامعه ریشه در خانواده دارد که پایه و اساس اصلی آن مادر است.
نوبانی گفت:شما بانوان شاغل در شهرداری در همه مسؤلیت ها، هم نقش مادری و هم کارمندی به بهترین نحو احسن انجام می دهید و حضور شما بزرگواران در همه عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی قابل ستودن است.
در ادامه مراسم فريده عامری عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز با تبریک ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن و مادر بیان کرد: از اعتماد شهردار بندرعباس به بانوان به لحاظ اینکه پست و مسؤلیت هایی در مجموعه شهرداری به بانوان سپرده شده تشکر و قدردانی می کنم و از شهردار درخواست دارم که این مسئولیت ها مستمر باشد چرا که بانوان می توانند با توجه به نقش مادری خود در خانه، مسائل و مشکلات را به درستی شناسایی و برای رفع آن نیز راه حل هایی در نظر بگیرند.
فريده عامری گفت: برگزاری این مراسمات خود یک نوع تبادل نظر محسوب می شود و امیدواریم با حضور و تلاش بانوان در همه حوزه ها، شاهد شهری آباد، شاداب و امن برای شهروندان داشته باشیم.
عضو شورای شهر بندرعباس در ادامه با بیان اینکه بعضی از بانوان با توجه به شرایط خود درخواست دور کاری در شهرداری داشتند، افزود: از شهردار بندرعباس می خواهیم که به دور کاری این بانوان توجه شود تا انشاالله شاهد رشد و تعالی خانواده باشیم، چرا که رشد و تعالی خانواده موجب ارتقاء جامعه و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.
فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و مادر به همه بانوان، به شخصیت حضرت زهرا اشاره و اظهار کرد: قطعا حضرت زهرا شخصیتی دارند که در ابعاد مختلف زندگی، آن حضرت چه در موضوعات مختلف، اجتماعی، نقش مادرانه، سیاسی و... الگوی تمام قد برای همه بانوان هستند و امیدواریم با بهره گیری از این الگو سرنوشت خوبی برای همه اتفاق بیافتد.
جراره گفت: بانوان می توانند در مدیریت شهری نقش مهمی ایفا کنند و شهردار بندرعباس می تواند به بانوان اعتماد کنند و مسؤلیت هایی در شهرداری به بانوان بسپارند تا شاهد نتیجه خوبی در امور شهری باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه با اشاره به موضوع سلامت پرسنل شهرداری، افزود: سلامت پرسنل شهرداری بویژه بانوان، موضوع مهمی است و از شهردار می خواهیم که موضوع ورزش پرسنل شهرداری را مد نظر قرار دهند تا پرسنل با شادابی و نشاط در محیط کار خود حاضر شوند.
وی گفت: سالن های ورزشی در سطح شهر وجود دارد و شهرداری با یک برنامه ریزی صحیح، سالنی را برای ورزش بانوان در نظر بگیرد تا بانوان با نشاط کامل در اداره و خانه به ایفای مسولیت های خود بپردازند.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان گفت: با توجه به اینکه به فصل بودجه نزدیک می شویم از شهردار می خواهیم موضوع بسته های حمایتی و رفاهی پرسنل شهرداری را در اولویت خود قرار دهد و بودجه ای برای این مهم دیده شود.
گفتنی است از جمله برنامه متنوع این مراسم اجرای موسیقی، اجرای نمایش و... بوده است.
















































































































































 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 14826
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید