• 1401/10/04 - 19:46
  • - تعداد بازدید: 1513
  • - تعداد بازدیدکننده: 878
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZaUa

برگزاری دوره آموزشی حفاظت فیزیکی شهرداری بندرعباس

کارگاه آموزشی حفاظت فیزیکی شهرداری بندرعباس با هدف مواجهه با ارباب رجوع، فوریت های پزشکی و کمک های اولیه برگزار شد.

کارگاه آموزشی حفاظت فیزیکی شهرداری بندرعباس با هدف مواجهه با ارباب رجوع، فوریت های پزشکی و کمک های اولیه برگزار شد.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، کارگاه آموزشی حفاظت فیزیکی شهرداری بندرعباس با هدف مواجهه با ارباب رجوع، فوریت های پزشکی و کمک های اولیه با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، شهرام شهیدی مدیر حراست شهرداری، مسئولان حراست های مناطق و سازمان های تابعه شهرداری و ۲۰۰ نفر از کارکنان حفاظت فیزیکی مناطق و سازمان های تابعه شهرداری بندرعباس برگزار شد.
شهردار بندرعباس در این جلسه بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره، ارتقاء میزان اطلاعات، دانش، مهارت‌ها و قابلیت کارکنان حفاظت فیزیکی بوده که این مهم موفقیت فرد و سـازمان را در پی خواهد داشت.
مهدی نوبانی گفت: حفاظت فیزیکی اولین بخش یک سازمان و درواقع پیشانی ورودی هر سازمان و دارای جایگاه ویژه می باشد از این رو افرادی که در این جایگاه قرار می گیرند می بایست صبور، آرام و خونسرد باشند.
شهردار بندرعباس افزود: حراست فیزیکی جزئی از اولویت های ماست و زمانی که همکاران از مجموعه خارج می شوند امنیت مجموعه دست حفاظت فیزیکی است و شما از اموال مربوط به بیت المال و مردم مراقبت کنید.
مهدی نوبانی بر تداوم برگزاری چنین دوره های آموزشی ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم دوره های آموزش رفتاری، برخوردی و ورزشی در دستور کار قرار گیرد، تا از این طریق گامی اساسی در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمت رسانی نیروهای حراست برداریم.
































 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 14716
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید