• 1402/01/29 - 21:44
  • - تعداد بازدید: 2010
  • - تعداد بازدیدکننده: 1260
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /Z88a

تجليل از پيشكسوتان و بازنشسته هاي شهرداري بندرعباس

مراسم تقدير و تجليل از بازنشستگان شهرداري بندرعباس برگزار شد.

مراسم تقدير و تجليل از بازنشستگان شهرداري بندرعباس برگزار شد.


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداري بندرعباس به همت اداره رفاه و سلامت شهرداري و مديريت ارتباطات با حضور شهردار اعضاي محترم شوراي شهر و مديران و مسؤلين شهرداري براي دومين سال متوالي مراسم تقدير و تجليل از بازنشسته هاي شهرداري بندرعباس برگزار شد.
مهدي نوباني شهردار بندرعباس در اين آيين گفت بازنشستگي يعني گرفتن مدال افتخار خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوري اسلامي ،در دوران بازنشستگي روش زندگي آدم ها تغيير ميكند و دوران بازنشستگی نقطه اوج فرهیختگی آدمي مي باشد.
شهردار افزود:بازنشستگي فصل تازه اي از زندگي را براي انسان ها ميسازد كه به نوعي دوران طلايي زندگي هر فرد أست وخدمت به مردم با هيچ جشن و لوح و تقديري قابل مقايسه نيست واين ضيافت إفطار جايي براي همبستگي و اتصال خانواده جديد و قديم شهرداري أست.
شهردار در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت شهرداري بندرعباس آمادگي دارد از تجارب و دانسته هاي سال ها خدمت شما در مجموعه مديريت شهري استفاده نمايد ،بازنشستگان جزو شريف ترين افراد در هر مجموعه ميباشند و عزت و احترام آنها بر ما واجب أست ومجموعه شهرداري بندرعباس در حال حاضر هر جايگاهي كه دارد به واسطه تلاش شما عزيزان در سال هاي گذشته بوده أست.
نوباني خاطر نشان كرد با افتخار واحترام براي دومين سال متوالي در خدمت خانواده ي بازنشستگان شهرداري هستيم وتجارب ارزنده و علم شما در بخش هاي مختلف مديريت شهري هميشه براي كارمندان امروز راه گشا و مورد استفاده قرار ميگيرد.
مطمئن باشيد نام نيك أنسان هاي شايسته در هر مجموعه همواره مورد توجه شهروندان بوده أست.
اميدواريم اين برنامه ذره اي از تلاش هاي شما را جبران كرده باشد.
همچنين رئيس شوراي اسلامي شهر بندرعباس در اين مراسم با قدر داني از زحمات بازنشستگان يادآور شد كه دغدغه هاي مالي آنها بايد برطرف شود و سالها تلاش و كوشش پرسنل به طور حتم بايد موردقدرشناسي قرار گيرد.
جراره با اشاره به زحمات زياد پرسنل شهرداري از بدو تاسيس اين مجموعه تا به امروز افزود تجربه مهارت و علم بازنشستگان ميتواند چراغ راه جوانان و پرسنل حال حاضر شهرداري باشد و از اين ظرفيت بايد به نيكي استفاده كرد.
فاطمه جراره با تشكر از شهردار بابت برگزاري اين آيين بيان نمود از همه ي عزيزاني كه قبول زحمت كردن و در اين ضيافت افطار به همراه خانواده حضور دارند قدر داني ميكنم اميدوارم ارزش و اعتبار نيروهاي شهرداري هم در زمان خدمت هم بعد از خدمت حفظ شود.
در پايان اين مراسم از ١١٣ بازنشسته شهرداري با اهداي گل و لوح سپاس تقدير شد.



























































































































 
 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 15683
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید