• 1401/04/26 - 09:36
  • - تعداد بازدید: 1274
  • - تعداد بازدیدکننده: 750
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zs2a

جشنواره عيدانه كلپنگ به داماهی رسيد

نوبانی :دهه ولايت و امامت و عيد غدير خم از مهمترين اعياد مسلمانان است ،كرامت انسانی در عيد غدير با رحمت الهی سايه ای ماندگار بر سر بشريت گسترانيد.

نوبانی :دهه ولايت و امامت و عيد غدير خم از مهمترين اعياد مسلمانان است ،كرامت انسانی در عيد غدير با رحمت الهی سايه ای ماندگار بر سر بشريت گسترانيد.


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس سلسله جشنهای دهه ولايت و امامت با عنوان گلپنك در هفتمين شب خود با مشاركت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی ،منطقه يك شهرداری و بنياد بين المللی غدير نمايندگی هرمزگان در محله داماهی برگزار شد.
شهردار بندرعباس در اين مراسم مردمی مزين بنام حضرت علی (ع)عنوان كرد: جشن ولايت و امامت امير المومنين شاد باش كرامت و ارزش گذاری مقام و منزلت انسان است زيرا در روز غدير رحمت الهی سايه ای به وسعت مهر و ماه تمام عالم گسترانيد.
شهردار بندرعباس ضمن تشكر و قدر دانى از كميسيون خدمات شهری به خاطر تلاشها و ايده هاى ارزنده پيرامونً فرهنگ شهروندی و طرح ويژه تفكيك پسماند با استفاده از ظرفيت های اپليكيشن ها افزود: توجه به فرهنگ شهروندی يك مساله دو سويه است و وظايف شهروندان در قبال شهر و برعكس وظايف شهرداری ها رادر قبال شهروندان يادآوری و آموزش می دهد.
وی خاطر نشان كرد: جشن و شادی و سپاسگزاری از نعمت ولايت علی ابن ابيطالب هديه ارزشمندی برای ماست زيرا برگزيده ترين انسان تمام اعصار در روز غدير برای جانشينی رسول الله معرفی شد.
مهدی نوبانی اظهار داشت: همراهی نمايشگاه صنايع دستی با جشن گلپنك يك حركت بسيار زيبا و تحسين بر انگيز است تلفيق جشنهای بزرگ دهه ولايت و كرامت با عرضه محصولات هنری دستی هنرمندان شهر ابعاد ديگری از تلاش خلاقيت شهروندان را به نمايش می گذارد.


مهدی نوبانی يادآور شد: شهروندان در اين فرصت ويژه با شركت در مراسم سلسله جشنهای غدير در محلات ميتوانند در جهت حمايت از هنرمندان و صنعتگران حوزه صنايع دستی محصولات انها را خريداری نمايند چرا كه رونق بازار خريد و فروش صنايع دستی در شهر خلاق بندرعباس هدفی جهانی و مهم و افتخاری است كه نصيب شهروندان خلاق و هنرمند شهر بندرعباس شده است.








































































 
 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 13935
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید