• 1401/04/24 - 09:36
  • - تعداد بازدید: 1441
  • - تعداد بازدیدکننده: 751
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Z92a

جشنواره عیدانه گلپنک به همت شهرداری بندرعباس در شهرک پیامبر اعظم برگزار شد

جشنواره عیدانه گلپنگ ویژه دهه ولایت و امامت به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، مرکز خلاقیت و فناوری نوین شهرداری، مناطق چهارگانه شهرداری بندرعباس و بنیاد غدیر استان هرمزگان برگزار شد.

جشنواره عیدانه گلپنگ ویژه دهه ولایت و امامت به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، مرکز خلاقیت و فناوری نوین شهرداری، مناطق چهارگانه شهرداری بندرعباس و بنیاد غدیر استان هرمزگان برگزار شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، این جشنواره با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، فاطمه جراره رییس شورا و یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس، امید آرمات مدیر منطقه ۴ شهرداری، ارجمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، عاشوری مدیر مرکز خلاقیت شهرداری، درویشی مدیر سازمان فرهنگی ورزشی، نصرتی مدیر زیباسازی سازمان فضای سبز شهرداری بندرعباس و جمع کثیری از اهالی این شهرک برگزار شد.
مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در این مراسم با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم بیان کرد: جشنواره گلپنگ به منظور احیای رسوم، فرهنگ و اصالت، ایجاد شور و نشاط بین مردم، کمک به مشاغل خانگی و معرفی توانمندی‌ های محلات برگزار می شود.
نوبانی گفت: از آنجایی که شهر بندرعباس از سال ۹۸ به نام شهر خلاق نام گذاری شده، در جشنواره گلپنگ برای کمک به مشاغل خانگی و صنایع دستی و همچنین حمایت از این مشاغل است.
شهردار بندرعباس افزود: این جشنواره هر شب در یک محله برگزار می شود و اهالی محله می‌توانند در این مراسم صنایع دستی را به معرض نمایش بگذارند تا به این مشاغل خانگی کمک شود و شاهد رونق صنایع دستی در شهر بندرعباس باشیم.
رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این مراسم با تقدیر از شهرداری بندرعباس، سازمان فرهنگی ورزشی و شهرداری‌های مناطق به جهت برگزاری این جشنواره گفت: همگی ما به دنبال این هستیم که خدمات خوبی در شهرک پیامبر اعظم ارائه نماییم.
فاطمه جراره افزود: قطعا کاستی هایی تا الان بوده است و آمادگی داریم خدمات خوبی برای شهروندان این شهرک ارائه شود و ردیف های بودجه ای نیز برای خدمات رسانی بهینه به این شهرک در نظر گرفته شده است.
گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده بسیجی این محله مرحوم مهدی محمدیان تقدیر گردید.




















































































 
 
 
 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 13917
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید