• 1401/02/27 - 13:15
  • - تعداد بازدید: 1100
  • - تعداد بازدیدکننده: 492
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Z7ua
شهردار بندرعباس در مراسم روز روابط عمومی:

روابط عمومی رکن تأثیر گذار در هر سازمانی است/ روابط عمومی همزمان آینه افکار و مطالبات شهروندان است

شهردار بندرعباس گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از رکن های مهم و تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری و همکاری گسترده درون و برون سازمانی می توانند در راستای اهداف سازمانی ایفای نقش کنند.

شهردار بندرعباس گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از رکن های مهم و تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری و همکاری گسترده درون و برون سازمانی می توانند در راستای اهداف سازمانی ایفای نقش کنند.


به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی در مراسم بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که با حضور مدیر آموزش شهرداری مرکزی بندرعباس، روابط عمومی های مناطق، سازمان ها و مدیریت های شهرداری بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت به خانواده بزرگ روابط عمومی بیان کرد: دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش همه شماها در روابط عمومی به عنوان مشعل داران مهارت، تدبیر و دانش و ایجاد فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین شهروندان و سازمان‌ها را فراهم می‌کند، که قابل تقدیر است.
نوبانی گفت: روابط عمومی به عنوان بازوانی پرقدرت می تواند در راستای اهداف متعالی سازمان گام بردارد و موفقیت هر دستگاه و سازمانی و دوام شان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
شهردار بندرعباس تصریح کرد: روابط عمومی همواره خدمات و وظایف مجموعه را به مردم اطلاع ‌رسانی کرده و همزمان هم آینه افکار و مطالبات شهروندان است تا با شناسایی و انعکاس انتقادات و مشکلات موجود، مطالبه ‌گری را در مسیر صحیح خدمت قرار دهد.
در این مراسم کارگاه آموزشی روابط عمومی حرفه ای و ارزشمندی با حضور مدرس مرضیه رستمی برگزار شد و همچنین در پایان مراسم از روابط عمومی های برتر شهرداری بندرعباس در حوزه های مختلف تجلیل شد.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها,سیاسی,اجتماعی,فرهنگی,ورزشی
  • کد خبر : 13630
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید