• 1400/12/26 - 22:02
  • - تعداد بازدید: 976
  • - تعداد بازدیدکننده: 379
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zapa
اقدامات قابل توجهی در آرامستان جهت خدمات رسانی به شهروندان در حال اجرا است

شهردار بندرعباس گفت: اقدامات و تلاش کارکنان آرامستان بندرعباس با تمام توان در خدمات رسانی به شهروندان قابل تقدیر است.

نخستین آیین روز آرامستان با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس و جمعی از مدیران شهرداری در سازمان آرامستان برگزار شد.

نخستین آیین روز آرامستان با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس و جمعی از مدیران شهرداری در سازمان آرامستان برگزار شد.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مراسم تجلیل از کارکنان سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس با حضور خانواده ی معظم شهدا، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، فریده عامری سیاهویی، عیسی عباسی و یعقوب دبیری نژاد اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس،شهرام شهیدی مدیر حراست شهرداری، رحمت الله دهقانی معاون خدمات شهری و جمعی از مدیران شهرداری بندرعباس به مناسبت روز آرامستان برگزار شد.
مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در این مراسم با بیان اینکه توسعه خوبی در حوزه ی آرامستان شاهد هستیم، گفت: با برنامه‌ریزی ریزی های انجام شده، اقدامات قابل توجهی در راستای خدمات رسانی به شهروندان در حال اجرا هست و این فعالیت ها روز به روز در حال گسترش است.
نوبانی افزود: توسعه ی فضای سبز و کاشت گونه های مختلف، بهسازی و ایجاد امکانات در آرامستان از فعالیت هایی است که در مجموعه شهرداری مد نظر قرار گرفته است.
شهردار بندرعباس با اشاره به روزهای پایانی سال و حضور شهروندان برای زیارت اهل قبور تصریح کرد: حضور مردم در آرامستان برای زیارت اهل قبور از آیین های سنتی و رسم و رسومی دیرینه است لذا می بایست فضایی آرام برای شهروندان مهیا شود.
















































 
 
 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها,سیاسی,اجتماعی,فرهنگی,ورزشی
  • کد خبر : 13348
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید