• 1401/04/14 - 10:29
  • - تعداد بازدید: 1632
  • - تعداد بازدیدکننده: 586
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zu1a

نمايشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های شهرداری تهران بازگشايی شد

نمايشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های شهرداری تهران بازگشايی شد

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس سيزدهم تير ماه در بوستان گفتگو محل برگزاری نمايشگاههای تخصصی شهرداری تهران نخستين نمايشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های شهرداری تهران با حضور دكتر زاكانی شهردار تهران ، مهدی نوبانی شهردار بندر عباس ،شهرداران ديگر كلانشهر ها ،مديران معاونين شهرداری تهران و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران بازگشايی رسمی شد.


در ابتدای اين مراسم دكتر زاكانی شهردار تهران از غرفه هاي مستقر در نمايشگاه بخصوص غرفه كلانشهر ها و شهر بندرعباس بازديد ويژه داشتند در اين بازديد شهردار بندرعباس پيرامون اهداف حضور در اين نمايشگاه و ظرفيت های شهر بندرعباس و همچنين دستاوردهای مديريت شهری بندرعباس توضيحات جامع و كاملی را ارائه دادند.


شهردار بندرعباس در اين حضور چند ساعته در نمايشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های شهرداری تهران با سفير كوبا شهردار شهر هاوانای كوبا در محل غرفه بندرعباس ديدار و گفتگو كردند.
مهدی نوبانی پس از ارزيابی و بازديد ميدانی از بخش های مختلف نمايشگاه كه شامل مناطق ٢٢ گانه شهرداری تهران ،معاونت های شهرداری تهران غرفه های كلانشهر ها و غرفه های شهر های بانكوك ،نجف ،هاوانا ،دمشق ،مسكو ،بوداظهار داشت:اين نمايشگاه كوله باری از تجربه و سعی و تلاش همراه با دانش و علم و آگاهی شهرها را به نمايش گذاشته و در همه حوزه ها دستاوردها ارائه شده برای انتقال به شهر بندرعباس مفيد و موثر است.
شهردار بندرعباس ضمن تشكر از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس بابت حضور و ارائه دستاوردها ومعرفی شهر بندرعباس به طور جامع و كامل تاكيد كرد تقويت ارتباطات و با ديگر كلانشهرها بايد به شكلی باشد كه رشته ارتباطی هرگز قطع نشود و همواره از تجارب و ايده های استفاده بهينه گردد.
شهرداری بندرعباس به دعوت مجمع شهرداران كلانشهر ها و شهرداری تهران در اين نمايشگاه با يك غرفه حضور دارد در اين غرفه علاوه بر نمايش اقدامات فعاليت ها و پروژه های انجام شده در شهر بندرعباس موقعيت بندرعباس در منطقه جاذبه ها فرصت های سرمايه گذاری و صنايع دستی شهر به نمايش گذاشته شده و در قالب كتابچه نقشه بروشور سی دی و گفتگو های دو جانبه اطلاعات لازم در اختيار مراجعه كنندگان قرار داده می شود.








































































 
 
 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 13880
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید