امید آرمات، سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهری شهرداری بندرعباس:
سه اصل صحت، دقت و سرعت در تمام فعالیت های شهرداری مد نظر قرار گیرد
امید آرمات سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهری شهرداری بندرعباس با مهدی احمدی مدیر منطقه دو شهرداری دیدار و گفتگو کرد.
امید آرمات سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهری شهرداری بندرعباس با مهدی احمدی مدیر منطقه دو شهرداری دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری بندرعباس، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو، امید آرمات سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهری شهرداری بندرعباس در نشستی با مهدی احمدی سرپرست منطقه دو شهرداری بندرعباس به گفتگو در خصوص برنامه های در حال انجام منطقه و ارائه راهکارها جهت بهبود خدمات دهی به شهروندان پرداختند.
امید آرمات در این دیدار بیان کرد: با توجه به اینکه شهرداری یکی از دستگاههایی است که تعداد مراجعه کننده و ارباب رجوع در آن بسیار بالا می باشد، لذا باید برای تسریع در رسیدگی به مشکلات شهروندان راهکارهای مناسبی اتخاذ شود.
سرپرست بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهری شهرداری بندرعباس با اشاره به سه اصل صحت، دقت و سرعت در انجام تمام فعاليتهای شهرداری تصریح کرد: هر سه اصل بايد با يکديگر پيش برود و ما نباید یکی از اين پارامترها را فدای ديگری کنيم.
نظر دهید