• 1403/05/25 - 12:39
  • - تعداد بازدید: 475
  • - تعداد بازدیدکننده: 460
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zkbb

اعزام کاروان زائرین اربعین حسینی کارکنان شهرداری بندرعباس به مرز شلمچه

به همت گروه جهادی شهدای شهرداری و پایگاه بسیج شهید باسره شهرداری مرکزی بیش از صد نفر از کارکنان شهرداری بندرعباس جهت شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی عازم مرز شلمچه شدند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس این کاروان زائرین شهرداری  با دو اتوبوس  متشکل از کارکنان خانم و آقای شهرداری بندرعباس ازمناطق، سازمانها، معاونت ها، مدیریت ها و کارکنان شهرداری مرکزی در بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه از بندرعباس به مرز شلمچه عزیمت نمودند که پس از عبور از مرز عازم نجف اشرف و کربلای معلی خواهند شد .
مراسم بدرقه کاروان زائرین اربعین کارکنان شهرداری بندرعباس با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، تعدادی از مسئولین و مدیران شهری، پرسنل شهرداری و خانواده های زائرین در سالن همایش فردوسی شهرداری مرکزی برگزار شد. 
در این مراسم معنوی و باشکوه که مزین بنام مبارک و مقدس سرور و‌ سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) بود پس از قرائت قرآن کریم توسط قاری روح الله خادمی، عباسی رییس شورای اسلامی شهر ، حجت السلام حیدری سراجی عضو شورای اسلامی شهر و حیدری پوری معاون شهردار پیرامون فریضه ی زیارت بارگاه و قبور ملکوتی امام حسین (ع)، ابوالفضل العباس (ع)، امام علی (ع) و دیگر معصومین و امامان در سرزمین عراق و فرصت و سعادتی که نصیب زائرین برای حضور در اربعین حسینی و پیاده روی عاشقان ثارالله شده  ایراد سخن کردند.
بخش پایانی مراسم بدرقه  کاروان که با همت گروه جهادی شهدای شهرداری بندر عباس و پایگاه بسیج شهید باسره شهرداری مرکزی برگزار شد با چاووشی خوانی و مداحی ذاکرین و مداحان اهل بیت همراه بود و پس از آن با برگزاری آیین معنوی بدرقه و عزیمت زائرین سفر کربلا و اربعین حسینی در سایه ی کلام الله قرآن مجید کاروان راهی مرز شلمچه شدند
  • گروه خبری : اخبار برگزیده,اطلاعیه ها,اخبار عمومی
  • کد خبر : 19115
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید