• 1397/02/28 - 14:23
  • - تعداد بازدید: 3181
  • - تعداد بازدیدکننده: 536
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /ZeE7

همایش گرامیداشت هفته روابط عمومی در شهرداری بندرعباس برگزار شد

همایش گرامیداشت و کارگاه آموزشی هفته روابط عمومی در شهرداری بندرعباس برگزار شد.

همایش گرامیداشت و کارگاه آموزشی هفته روابط عمومی در شهرداری بندرعباس برگزار شد.

همایش گرامیداشت و کارگاه آموزشی هفته روابط عمومی در شهرداری بندرعباس برگزار شد.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، همایش گرامیداشت هفته روابط عمومی در شهرداری بندرعباس با حضور رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری و همچنین مدیران و کارشناسان روابط عمومی مناطق، معاونت‌ها، سازمان‌ها و مدیریت‌های زیرمجموعه شهرداری بندرعباس برگزار شد.


حامد رضوانی در این همایش با تاکید بر اینکه روابط عمومی به عنوان نهادی پویا در سازمان هیچ‌گاه سکون و تعطیلی ندارند، بیان کرد: امروزه با گستردگی فراوان ارتباطات بین سازمان‌ها و مخاطبان، نقش و کارکرد روابط عمومی‌ها اهمیت بسیار بالاتری یافته است.


مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس افزود: روابط عمومی بر حسب وظیفه ذاتی خود، باید بتواند حجم وسیعی از اطلاعات را در کمترین زمان در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.


وی خاطرنشان کرد: انتقادات و شبهات مطرح شده در رسانه‌ها، جامعه و درون سازمان با«پاسخگویی» و شفاف‌سازی میسر می‌شود که مسیر صحیح انجام آن رسانه‌های جمعی و رسانه‌های داخلی سازمان هستند.


رضوانی ادامه داد: روابط عمومی‌ها نقش اصلی و مهمی در تغییر نگرش سازمان‌ها دارند و برقراری تعامل و ارتباط متقابل با واحدهای درون و برون سازمانی را تقویت می‌کنند.


مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی اصول روابط عمومی، اظهار کرد: ارتقاء دانش و تخصصی‌تر شدن روابط عمومی‌ها در مجموعه شهرداری یکی از اهدافی است که برنامه‌های مختلف آموزشی برای آن در نظر گرفته شده است.


رضا کمالی، دبیر شورای راهبردی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس که به عنوان استاد این کارگاه آموزشی سخن می‌گفت نیز اظهار کرد: تبلیغات به عنوان یک اصل مهم در روابط عمومی، باید در خدمت این مجموعه باشد، اما باید دقت داشت که تمام روابط عمومی، تبلیغات نیست.


وی افزود: آنچه یک فرد را در مجموعه‌ای ماندگار می‌کند، تخصص یک فرد است.


کمالی با تاکید بر ضرورت داشتن غیرت کاری از سوی کارکنان روابط عمومی نسبت به مجموعه محل خدمت، ادامه داد: درک اصول مذاکره و رفتار صحیح در مواجهه با مراجعه‌کنندگان یکی دیگر از اصولی است که مدیر و کارکنان روابط عمومی باید نسبت به آن حساسیت داشته باشند.


دبیر شورای راهبردی صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس با بیان اینکه روابط عمومی نباید توجیه‌گر امور باشد، خاطرنشان کرد: هنر، فن تحلیل و ارتباط مهمترین عناصر یک روابط عمومی کارآمد هستند.


وی بیان کرد: رفع سوءتفاهم‌ها نیز از دیگر موارد حائز اهمیت در برنامه کاری روابط عمومی‌ها به عنوان بخش مهم و اساسی هر سازمان است.


اضافه می‌شود، در ادامه این همایش از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های شهرداری بندرعباس و همچنین پیشکسوتان این عرصه در شهرداری تقدیر شد.


 

  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,سیاسی,اجتماعی,فرهنگی,ورزشی
  • کد خبر : 5258
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید