امید آرمات، مدیریت بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس:
سامانه ۱۳۷ مرکز اصلی و اثر گذار شناسایی مشکلات مختلف شهروندان شهر بندرعباس/سهولت ارتباط بین مردم و مسئولین شهرداری از طریق این سامانه
مدیریت بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس می تواند مرکز اصلی و اثر گذار شناسایی مشکلات مختلف شهروندان شهر بندرعباس باشد.
مدیریت بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس می تواند مرکز اصلی و اثر گذار شناسایی مشکلات مختلف شهروندان شهر بندرعباس باشد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری بندرعباس، رئیس و اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور در مدیریت بازرسی ، ارزیابی ، عملکرد و پاسخگویی شکایات مردمی شهرداری بندرعباس از ستاد سامانه ارتباطات و شکایات مردمی ۱۳۷ بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این سامانه قرار گرفتند و مستقیم با شهروندان شهر بندرعباس گفتگو کردندو ضمن تقدیر از فعالیت موثر و نتیجه بخش این سامانه در ایجاد ارتباط بین شهروندان و مدیریت شهری، خواستار توسعه فعالیتهای این سامانه و اطلاعرسانی بیش از پیش در خصوص معرفی این مجموعه در شکل گیری و نقش موثر در ارتباط گیری مستقیم با شهروندان و پیگیری هرچه بیشتر جهت حل مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف خدمات شهری شدند.
امید آرمات مدیریت بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس می تواند مرکز اصلی و اثر گذار شناسایی مشکلات مختلف شهروندان شهر بندرعباس باشد، گفت: این سامانه بمنظور سهولت ارتباط بین مردم و مسئولین شهرداری و رسیدگی فوری به نیازهای مردم به صورت ۲۴ ساعته برای رفع نیاز های بحق شهروندان شهر بندرعباس در حال خدمتگزاری است.
آرمات لزوم پیگیری مطلوب درخواستهای مردمی و کسب رضایتمندی مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: این سامانه با رویکرد خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری و با هدف دریافت دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری، پيامهای شهروندان را به مدیران شهری انتقال می دهد.
نظر دهید