• 1402/08/15 - 07:36
  • - تعداد بازدید: 683
  • - تعداد بازدیدکننده: 674
  • زمان مطالعه1 : 3 دقیقه
  • /Z23b

کارگاه آموزشی حفاظت فیزیکی در شهرداری بندرعباس

به همت مدیریت حراست شهرداری بندرعباس کارگاه آموزشی حفاظت فیزیکی برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس کارگاه آموزشی حفاظت فیزیکی (نگهبانی) ویژه پرسنل حراست شهرداری بندرعباس  در سالن همایش فردوسی  با حضور پرسنل این واحد بر گزار شد.
شهیدی مدیر حراست شهرداری بندرعباس گفت : در این کارگاه آموزشی حفاظت فیزیکی (نگهبانی) ویژه پرسنل حراست  که ١٤ آبان  ماه ١٤٠٢ در محل سالن همایش  فردوسی برگزار شد تشریح وظایف عمومی نگهبان و انتظامات و اقدامات ایمنی و مهارت های تشریفات و آداب معاشرت سر فصل های آموزشی این کارگاه بود. 
این مقام مسول افزود : در محیط های مختلف کاری، مشتریان و ارباب رجوع، پرسنل در ابتدای ورود با حفاظت فیزیکی  ارتباط خواهد داشت، به همین دلیل آشنایی با وظایف عمومی و اصلی مسئول انتظامات، نگهبان و حراست و در مرحله ی بعد با مهارتهای تشریفاتی می تواند نگرش بسیار خوبی در ذهن ارباب رجوع یا مشتریان و پرسنل داخلی در رابطه با کل سازمان بوجود آورد.
 شهرام شهیدی خاطر نشان کرد :مجموعه زحمتکش حراست شهرداری برای آمادگی و آموزش پرسنل این برنامه را برگزار کرده زیرا آموزش رکن اول در هر حرفه ای ست و حرفه ای بودن نیاز به دانش و اطلاعات دارد همچنین نجات زندگی افراد در هنگام خطر در روند کار پرسنل حراست بسیار حایز اهمیت است و این کارگاه بسیار ارزنده و مهم می باشد.  
مدیر حراست شهرداری ضمن تشکر از حضور حداکثری پرسنل در این کارگاه بیان داشت :امروز اتفاق  بزرگی دنیا و جهان اسلام را فرا گرفته زیرا احساس و حس ما به مسلمانان غزه قطع نشده جنگ نابرابر غزه و کودک کشی  رژیم جعلی اسرائیل ناجوانمردانه است در حالی که رزمندگان حماس فقط زیر ساختهای رژیم صهیونیستی  را هدف گرفته اند اما اسراییل مردم و شهروندان را به خاک و خون کشیده که امریکا و دیگر کشورهای استکباری از این رژیم حمایت میکنند. 
شهیدی اظهار داشت :دیکتاتوری همواره به مردم خیانت و ظلم میکند اما مسلمانان با درایت و تدبیر جلوی استکبار ایستاده اند ،در جنگ نابرابر ما با رژیم بعث عراق تدبیر امام و مدیریت دفاعی کشور دشمن را به زانو در آورد. امروز هم منافقین و دیگر دشمنان درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند و ما باید هوشیارانه گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و خبر پراکنی و اخبار جعلی امروز که  توسط دشمنان پیرامون غزه و حزب الله و حماس منتشر می شود را باور  نکنیم و به جامعه خبر درست و آگاهی لازم را بدهیم.
 این مقام مسئول در ادامه سخنان خود توضیح داد حقیقت امر این است اسراییل به زانو در آمده یک زمانی فلسطینیان با سنگ می جنگید اما امروز با موشک و راکد قطعا فلسطین پیروز خواهد شد و اسرائیل نابود می شود لذا منافقین داخلی و خارجی باید بدانند که مسلمانان هرگز عقب نشینی نخواهند کرد و برای آرمانهای خود ایستاده اند چرا که خداوند همواره با مؤمنین و مقربان درگاهش هست و از آنها حمایت میکند و پیروزی برای فلسطینیان نزدیک است. 
مدیر حراست شهرداری بندرعباس در پایان سخنان خود قاسم سلیمانی را اسطوره ی مردانگی و قهرمان ملی خواند و عنوان کرد :درست است ما حاج قاسم سلیمانی را نداریم اما مکتب قاسم و حاج قاسمهای دیگر نسل اندر نسل هستند  ما مکتب حاج قاسم را نباید رها  کنیم چرا که اگر الان موشک داریم اگر قدرت داریم نتیجه تلاش شهدای هسته ای و پایمردی دانشمندان ایران اسلامی است سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سوریه و عراق را از ننگ داعش پاک کرد ،قدرت جمهوری اسلامی را دنیا احساس کرده و دیدیم که رزمندگان اسلام در لبنان یمن سوریه عراق پیروز شدند و قطعا فلسطین هم پیروز خواهد شد. 
در پایان این مراسم و کارگاه آموزشی پرسنل  شرکت کننده در جلسه با سر دادن شعارهای ضد استعماری و استکباری حمله به مردم مظلوم فلسطین به خصوص  کودکان و زنان در غزه را محکوم کردند.
  • گروه خبری : اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 17216
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید