• 1405/04/02 - 14:01
  • - تعداد بازدید: 22
  • - تعداد بازدیدکننده: 15
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZE1d

شهردار بندرعباس از رئیس سازمان آتش‌نشانی این شهر تقدیر کرد

IMG_20260627_135600_566

در پی تقدیر ملی از محمد امین لیاقت، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس، شهردار بندرعباس با حضور در سازمان آتش‌نشانی، این موفقیت ارزشمند را به وی و مجموعه آتش‌نشانان فداکار شهر تبریک گفت.

شهردار بندرعباس با اشاره به تقدیر صورت‌گرفته در آیین ملی پاسداشت آتش‌نشانان فداکار کشور که با حضور رئیس‌جمهور، وزیر کشور و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: کسب این افتخار ملی نشان‌دهنده تلاش‌های شبانه‌روزی، روحیه ایثار و تعهد بالای مجموعه آتش‌نشانی بندرعباس در خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی با اهدای لوح تقدیر و قدردانی از خدمات ارزنده محمد امین لیاقت، نقش مؤثر وی در ارتقای سطح ایمنی شهری، مدیریت عملیات‌های امدادی و توسعه خدمات آتش‌نشانی را مورد تأکید قرار داد و افزود: موفقیت‌های امروز سازمان آتش‌نشانی حاصل همدلی، تخصص و تلاش تمامی نیروهای عملیاتی و پشتیبانی این مجموعه است.

محمد امین لیاقت نیز ضمن تشکر از حمایت‌های شهردار و مدیریت شهری، این موفقیت را متعلق به همه آتش‌نشانان بندرعباس دانست و گفت: آتش‌نشانان این شهر همواره با ایثار و ازخودگذشتگی در مسیر حفظ جان و مال شهروندان گام برداشته‌اند و این تقدیر ملی نتیجه تلاش جمعی آنان است.

در پایان این دیدار، شهردار بندرعباس از زحمات و خدمات شبانه‌روزی آتش‌نشانان و نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس قدردانی کرد و برای آنان در ادامه مسیر خدمت‌رسانی آرزوی موفقیت نمود.

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس

  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اخبار عمومی
  • کد خبر : 23636
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید