• 1401/04/24 - 23:22
  • - تعداد بازدید: 1250
  • - تعداد بازدیدکننده: 693
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /Za2a

بازديد شهردار بندرعباس از روند اجرای پروژه های سطح شهر

مهدی نوبانی :روند اجرایی و پيشرفت پروژه ها در جهت تكميل و بهره برداری بايد شتاب بيشتری بگيرد.

مهدی نوبانی :روند اجرایی و پيشرفت پروژه ها در جهت تكميل و بهره برداری بايد شتاب بيشتری بگيرد.


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس شهردار به همراه جمعی از مديران حوزه های مختلف شهری روز جمعه ٢٤ تير ماه از پروژه های در دست اقدام شهرداری بندرعباس در سطح شهر بازديد به عمل آورد.
نوبانی در اين بازديدها با اشاره به توجه بيشتربه زير ساختها در مديريت شهری افزود: پروژه های در دست اقدام شهرداری بايد در بحث اجرائی در جهت تكميل و بهره برداری شتاب بيشتری بگيرد زيرا سرعت عمل در دنيای مدرن يك اصل مهم به حساب می آيد وی عنوان كرد :تامين منابع مالی برای پروژه ها فعلی در اولويت اقدامات ما می باشد.


شهردار بندرعباس بيان داشت: ظرفيت های ذاتی شهر بندری بندرعباس مهجور مانده كه بايد با وسواس بيشتری در تعريف پروژه ها پيش برويم وهمه جوانب توسعه شهر را در نظر بگيريم تا امكانات و موقعيت ها در تمامی مناطق به يك اندازه تقسيم شود.
مهدی نوبانی گفت: دغدغه های مالب شهرداری ها همواره بخشی از اقدامات را تحت تاثير قرار ميدهد اما شهرداری بندرعباس مصمم بوده كه مسير را هموار تر كند به همين خاطر در حال حاضر هيچ پروژه ای در شهر تعطيل نميباشد و همه ظرفيت های مالی وانسانی برای تكميل پروژه ها به كار گرفته شده است.
شهردار اظهار داشت :امروز از پروژه های اولويت پنجم (بلوار ساحلی حقانی تا بازار قديم ماهي فروشان )،فضای سبز بلوار معراج
بوستان سورو،بوستان صدف،ورودی شرقی بندرعباس،رواق بازار بازديد داشتيم و از نزديك روند اجرائی و تكميل پروژه ها را رصد كرديم كه درصد قابل توجهی از كارها پيش رفت خوبی داشت و در چند ماه آينده با برنامه ريزی های دقيق تر اين پروژه ها به بهره برداری خواهد رسيد.


وی خاطر نشان كرد:برای داشتن بندرعباس زيبا و شايسته نيازمند همراهی و همكاری همه ارگانها و سازمانها هستيم، كه اين امر با داشتن يك نظام مديريت شهری هماهنگ و همراه با ساير ارگانها ميسر خواهد شد كه اميدواريم با تعامل بيشتر به اين هماهنگی ها و استانداردها برسيم.


نوبانی همچنين در بخش ديگری از بازديدهای خود به همراه مهدی دوستی استاندار هرمزگان و احمد مرادی نماينده مجلس از پروژه مهم مجموعه پارك آبی بندرعباس بازديد نمودند.

































 
 
 
 
 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 13918
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید