• 1400/08/10 - 12:33
  • - تعداد بازدید: 810
  • - تعداد بازدیدکننده: 301
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZXW9

بازديد شهردار بندرعباس از مركز خلاقيت و فن آوری‌های نوين شهرداری

صنايع دستی هنر با اصالت و ريشه دار مردم بندرعباس و استان هرمزگان است.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس مهندس مهدی نوبانی امروز ١٠ آبانماه ١٤٠٠ از مركز خلاقيت و فن‌آوری‌های نوين شهرداری بندرعباس بازديد كرد و گفت: مركز خلاقيت بايد متولی عرضه و تقاضای صنايع دستی در حوزه شهرهای خلاق يونسكو باشد و با ارتباطات مستمر با سازمانهای مربوطه صنايع دستی بندرعباس را به دنيا معرفی كند.
نوبانی افزود: تكريم هنرمندان جزو برنامه های اين مركز بايد باشد و توجه به كسب كار هنرمندان از مسير توليد و فروش آثار هنری يک راهبرد ارزنده است.
شهردار با اشاره به ارزش آثار هنری و شأن و منزلت هنر و هنرمندان گفت: ما بايد بستری ايجاد كنيم كه صنايع دستی ما جهانی شود و هر كسی وارد شهر بندرعباس می‌شود سوغاتی آن صنايع دستی باشد.
شهردار بندرعباس تصريح كرد: بايد فضايی ايجاد شود كه هنرمندان حوزه های مختلف بتوانند محصولات خود را ارائه دهند و كسب كار در اين حوزه فعال شود. وی افزود: زحمت و تلاش هنرمند نبايد بی مزد باشد.


اين مقام مسول عنوان كرد: با بزرگان حوزه صنايع دستی ارتباط مستمر داشته باشيد و از ظرفيت نخبگان اين رشته استفاده كنيد براي هنر و هنرمند تبليغ كنيد و به معنی واقعی خلاقيت مردم بندرعباس را به جهانيان نشان دهيد.


نوبانی در ادامه گفت: برای همكاران در مجموعه مركز خلاقيت كار تخصصی تعريف شود زيرا برنامه ريزی اصل اول مديريت است.


وی تاكيد كرد: چشم انداز اين مركز بايد توليد عرضه و ايجاد تقاضا در بازار برای تامين معيشت هنرمندان شهر باشد و در كنار اين حركت بحث مستندسازی مهم و منبع ارزشمندی برای آيندگان می‌باشد.


شهردار بندرعباس افزود: كار فقط برای رضای خدا بايد انجام شود و توسعه كسب و كار مردم در حوزه صنايع دستی هم رضايت خداوند را به همراه دارد.


در ادامه پايدار مدير مركز خلاقيت و فن آوری های نوين شهرداری بندرعباس گزارش جامع و كاملی از فعاليت های مركز خلاقيت و اقدامات صورت گرفته ارائه داد.




































 
 
 
 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11626
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید