• 1403/07/06 - 13:06
  • - تعداد بازدید: 123
  • - تعداد بازدیدکننده: 119
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zkfb

افتتاحیه ایستگاه سلامت پارک آزادگان

جهت بهبود کیفیت زندگی و ارتقای سلامت جسم و روان شهروندان و افزایش شور و نشاط اجتماعی، ایستگاه سلامت و تندرستی پارک آزادگان افتتاح گردید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری؛ مراسم افتتاحیه ایستگاه سلامت بوستان آزادگان، بعد از ظهر روز پنجشنبه، ۵ مهر ماه، با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، عیسی عباسی رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، احمد کناری‌نژاد عضو شورا اسلامی شهر، محمد حسینی دبیر ورزش همگانی استان، امین رئیسی رئیس اداره ورزش شهرستان بندرعباس، رسول جهانداری رئیس سازمان، سرکار خانم امیری سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس و محمدرضا لطفی پور معاون ورزش سازمان، سرکار خانم روئین مسئول ورزش همگانی و بازی های بومی محلی در سازمان و با حضور جمعی از مدیران و پرسنل شهرداری و اداره ورزش و جوانان و صداو سیمای مرکز استان در پارک آزادگان برگزار شد. 
عیسی عباسی رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این مراسم گفت: هدف از افتتاح ایستگاه سلامت ایجاد شور و نشاط برای مردم و گسترش ورزش همگانی به صورت رایگان و مستمر می‌باشد. 
مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در این خصوص اظهار داشت: ایستگاه سلامت هم در روزهای فرد و هم در روزهای زوج در پارک آزادگان با مربی گری عباس مرادی فعال می‌باشد.
محمد حسینی دبیر هیئت ورزش همگانی استان نیز بیان داشت: این اقدام شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شایسته تقدیر است و قطعا باتعامل بیشتر وآموزش مربیان می توان بصورت اصولی ورزش را در جامعه گسترش و تعمیم داد.
امین رئیسی رئیس اداره ورزش شهرستان در این ارتباط بیان نمود: تعامل دوجانبه این اداره و سازمان فرهنگی اجتماعی،ورزشی شهرداری موجب شده برنامه های فرهنگی و ورزشی در محلات و هیئت ها ورزشی شهرستان پرشور شود.
رسول جهانداری رئیس سازمان،  در پایان  ضمن تشکر از حضور و حمایت شورای اسلامی شهر بندرعباس، اداره ورزش و هیئت ورزش های همگانی شهرستان و استان، گفت: در نظرداریم تا پایان سال تعداد ایستگاه های سلامت را به 12 بوستان و زمین های چمن مصنوعی افزایش دهیم و برای شادابی محلات هر هفته پیاده روی راگه برگزار نمائیم.
  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 19343

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید